[verwijderd] Liekje81 och wat zielig.. 😥 Hopelijk gaat de hulp haar goed doen! Sterkte voor jullie beiden 😘
Rietjesbeker Mijn man gaat dochter haar fiets van school halen (ze is niet helemaal fit): 'ik neem de trekker wel' We wonen dus nog steeds niet op een boerderij, he mensen...
Zonnebloem Liekje81 konden jullie vandaag voor Dafne terecht of was dat een andere dag?🙈 Ik ben het even vergeten. 😶
Liekje81 Zonnebloem vandaag! Ik was er niet bij, die vrouw was op school. Was een kennismaking. Dafne vond dr heel aardig en liet meteen toen ik dr van de bso haalde het werkboekje zien waar ze mee bezig waren geweest. Zie mail die ze me stuurde. (Verwijder ik straks weer) Klinkt vooralsnog goed. Ben blij dat Dafne nog wil gaan.
Rietjesbeker Liekje81 dat klinkt zeker heel goed, fijn dat Daphne haar ook meteen wel lijkt te vertrouwen 🧡
Zonnebloem Liekje81 dat klinkt goed! Wat fijn voor jullie beide dat de intake vandaag is geweest en dat ze nu geholpen gaat worden met haar angst. Ze heeft mazzel met zo’n mama als jij en jij hebt mazzel met zo’n dochter als haar. ❤️
June LilyMilie fijne dag vandaag! Hopelijk hebben jullie goed weer. En veel plezier vanavond. Of morgen? Wanneer de ouders op de kinderen passen.