Louelle81 je mag zoveel herhalen als je wilt en schrijf vooral van je af aan je daar behoefte aan hebt. Wat het ook zo machteloos maakt, is dat je jezelf gaat afvragen stel als ze niet had aangedrongen op een verwijzing. Of stel dat ze eerder was doorverwezen. Je hebt er niks aan, maar dit gebeurt wel in je hoofd. Ik hoop ook dat jullie jezelf niks gaan verwijten. Jullie hebben niks verkeerd gedaan En je hoeft jezelf al helemaal niet te verdedigen.
Ik weet niet hoe het bij een huisarts werkt, maar mijn man heeft na mijn cva contact opgenomen met een klachtenfunctionaris. Deze heeft ons eigenlijk alles uit handen genomen. Deze heeft een onderzoekscommissie samengesteld en de commissie heeft dossieronderzoek gedaan, mensen gehoord, rapport opgesteld met aanbevelingen etc. In die periode is het grotendeels langs mij heen gegaan, maar voor mijn man was het al een grote opluchting om zijn verhaal gewoon te doen en dat er geluisterd werd. Hij bleef het anders maar in zijn hoofd afdraaien. Je moet nu niks, vooral niks moeten, maar er zijn opties als je er iets mee wil.