Cactusje oh hier kijken ze wel echt naar de foto's. Ik heb op basis van alleen de foto's al eens zalfje voor krentenbaard gehad, en verzachtende zalf vanwege allergische reactie op vaccinatie, of een keer dat ze even belde met, voor nu kan je aankijken, maar let op a,b,c. Dit is eigenlijk het eerste digitale consult waarbij ze vrijwel direct belde dat we toch moesten komen om het even in het echt te beoordelen, nadat ik dan een foto gestuurd had van hoe het vandaag eruit zag t.o.v. gisteren. (maar ik wilde niet bellen, want mega druk natuurlijk op de dag na de kerstdagen). Maar ze belde al om 8.40 terug, telefonisch krijg je voor 9 uur de praktijk eigenlijk niet te pakken. Dus ze kijken ook echt wel serieus naar die digitale vragen die binnen komen en of er dus vragen bij zitten waarbij er sneller antwoord nodig is. Ze zeggen namelijk binnen 2 werkdagen te reageren (maar is eigenlijk altijd wel binnen 1 werkdag).
We doen hier wel alles via een app, dus via de app kan ik inloggen en een consult aanvragen bij assistenten of huisarts en daarin typ ik dan mijn bericht en kan ik foto's toevoegen.