Trees Softbasegaming ik had ooit een lover die het altijd dronk. Het is echt heel smerig, maar het zag er wel gaaf uit met dat bladgoud.
[verwijderd] Niet mijn kinderen die enorm lopen te crushen op Wednesday Addams ๐ Als alles volgens plan verloopt krijg ik er een interessante schoonfamilie bij.... ๐ค
Trees Liekje81 je werd er in ieder geval snel dronken van ๐คช. Ik was meer een liefhebber van goedkope kroegwijn. Eigenlijk ook ontzettend smerig ๐คญ.
Lovely83 Liekje81 ik ben een keer out gegaan van gold strike op de jeugdcamping van Terschelling ๐๐
Liekje81 Trees ja van die zure, haha. Ik dronk ook vaak dropshot. En bij de Drie Gezusters hadden ze altijd verschillende soorten shotjes voor weinig, dus die zijn er ook een hoop in gegaan ๐คฃ
Softbasegaming [verwijderd] Hahahaha nee dat zou ik ook niet willen denk ik ๐คฃ . Het houdt de gemoederen wel bezig ahaha
Softbasegaming [verwijderd] haha dat zeker ๐. Morgen Margriet Winterfair. Om 7.30 in de trein stappen. Waarom toen we dit af gingen spreken klonk het als een goed idee? ๐ง
Trees Lovely83 oh ben je ook ooit op de appelhof geweest op Terschelling? Dat was echt zo fout. Torens bouwen van bierkratten ๐ซฃ