1986Lynn LilyMilie ๐ nou echt hรจ, in de ruimte er naast zouden we een hotelkamer nog kunnen maken, daar zit ook een toilet nog namelijk. Dan hebben we een soort B&B, zou mijn man wel heel leuk vinden. Ik houd het liever gewoon privรฉ.
Trees 1986Lynn Dan hebben we een soort B&B, zou mijn man wel heel leuk vinden. Ik houd het liever gewoon privรฉ. Je zult van mij geen last hebben hoor ๐
Trees Softbasegaming net goed ๐. Ik heb zelf ook weleens met een enorme kater na 3 uur slapen en high van de red bull de keuken van een vriendin staan verven. Afspraak is afspraak. Ik vind dat je er dan ook gewoon moet staan en niet moet piepen.
Aurora Trees Was het maar waar, hij heeft voor zoon gezorgd. Maar loopt nu continue te zuchten en te steunen, heeft een gigantische kater. Die gaat de rest van de dag niet in staat zijn voor zoon te zorgen ๐คฌ
Trees Aurora wat een slapjanus ๐ค. Ik zou zelf lekker met de benen omhoog gaan en hem voor je zoon laten zorgen. Hij wist van te voren dat hij voor zijn zoon moest zorgen en kiest er toch voor om veel te drinken. Jij hebt de hele dag gewerkt en bent zwanger. Dikke doei zeg.
Honkeytonk Aurora precies wat @Trees zegt hoor! Ga maar fijn even op bed liggen jij! En laat je man voor het eten zorgen etc!
Trees Softbasegaming ik had ooit een lover die het altijd dronk. Het is echt heel smerig, maar het zag er wel gaaf uit met dat bladgoud.