Trees Lovely83 dat ga ik proberen! Je hebt dus ook verse kurkuma. Ik ken alleen maar de poeder uit een potje variant đĢŖ
Softbasegaming Vanmiddag kreeg ik ineens de ingeving dat ik verpleegkundige in de gehandicaptenzorg misschien wel wat vind. En nu spookt het de hele middag al dor mn hoofd
Softbasegaming Trees Ja ik wil zo graag bijvoorbeeld in de ict ofzo maar durf niet te solliciteren want wie zit er nou te wachten op iemand die er 0 verstand van heeft đ¤Ļââī¸
Vulpen Softbasegaming Inmiddels zit de arbeidsmarkt op zo ongeveer iedereen te wachten. Maar ik snap je hoor. Ik ga binnenkort bij een ander team werken en daar heb ik al maagpijn van, zo spannend vind ik het.
Softbasegaming Vulpen Ja een beetje hetzelfde als bij ons. Mensen met 0 ervaring ontvangen we met open armen. Maarja ICT is toch anders
Honkeytonk Softbasegaming 0 ervaring in de ict kom je niet zo snel, hoewel misschien als helpdesk medewerker, heb je wel ervaring met bepaalde programmas? Help je mensen in je omgeving veel met computers en netwerk enz?
Marshmallow Softbasegaming nou ik weet dat ze bij ons bij de servicedesk mensen aannemen met 0 kennis. Dus hoeft niet perse đ
Softbasegaming Honkeytonk eeuh jaenigsinds. en doe een thuisopleiding (basisopleiding dus echt alleen theorie)
Honkeytonk Softbasegaming nou dan kun je bij een hoop servicedesk aan de slag! Of je kan bij een detachering bv als tester. Die hebben vaak ook welke korte zij instroom opleidingen. Vanuit die 2 dingen kan je bv weer prima beheer inrollen. Zowel technisch als.functioneel. Wat wil je graag in de ict?
Softbasegaming Honkeytonk Ja zover ben ik nog niet haha. Dit weet ik nog niet precies. Ik weet niet eens of ik wel de ict in wil. Gewoon even orienteren. Ik weet dat ik weg wil bij mn werk maarja wat wil ik dan? zoveel lijkt me leuk.
Softbasegaming Zoon voelt zich duidelijk niet lekker. oor temp gemeten ene oor 37,2 andere 39,1 en rectaal ook 39,1. Heb rond 19u pcm gegeven, Hij zit steeds aan zn warme oor maar hij zit regelmatig aan zn oor. Kan hij oorontsteking hebben?
Toch6 Softbasegaming dat zou zeker kunnen. Ik vind het oor dan vaak stinken, een typische geur. En bij de kleintjes zie ik het vsak aan hun lopen (dronkemansloopje)
Softbasegaming Toch6 ja nouja T kan dus nog niet lopen, alleen aan bv tafel en daar heb ik niet echt iets geks opgemerkt. Ja hij is de laatste dagen juist meer gaan lopen đ¤Ŗ Ik zal morgen eens aan zn oor gaan snuffelen. Hij ligt nu eindelijk te slapen (23.15 ipv 18u..) heeft de hele dag niet geslapen terwijl hij regelmatig van 9 tot 12 slaapt
Softbasegaming Cactusje ja ik kijk morgen (ochtend) even aan. Kan zomaar zijn dat het morgen over is. Dochter was gister ook 'doodziek' en vanmorgen niks meer aan de hand đ. Alleen nog nooit kinderen (of ikzelf) met oorontsteking gehad.
June Softbasegaming ze doen tegenwoordig niet zoveel meer met oorontsteking. Marineren in paracetamol was het advies van de huisarts. Maar mijn dochter was wat ouder toen.