Honkeytonk denk ook hoor dat dit het grootste probleem is. Aan de vergrijzing kunnen we alleen weinig doen. Algehele euthanasie voor de bevolking boven de 70 is ook zo wat. De mentaliteit en administratie is mogelijk wel wat te doen.
Liekje81 nou, dat vind ik ook wel erg lang hoor.
Ligt aan het probleem, maar ik vind het niet lang. Het is maar net wat je gewend bent. Het gaat nu om een wrat die elke keer kapot gaat en daarom verwijderd moet worden. Niet echt levensbedreigend en kan wel even wachten. Andere dochter moest een paar maanden geleden naar de huisarts, omdat ze zeer regelmatig door haar enkels gaat of haar kniebanden verrekt. Dat is ook een afspraak die rustig een week of langer kan wachten. Mensen die bijv al een tijd lang last hebben van vermoeidheid of hun rug of iets anders. Hoeft toch ook niet perse de volgende dag? Dit zijn vaak al klachten waar mensen het eerst vaak even aanzien en dan denken goh ik laat er toch eens naar kijken. Dat hoeft dan toch niet op stel en sprong. Die dag meer of minder maakt ook niks meer uit. Ik heb weleens een afspraak afgezegd omdat mijn klacht in die week beter werd. Ze doen hier aan de telefoon wel vrij uitbreid triage. Ik denk oa om goed in te schatten wat wel of niet kan wachten?