Rietjesbeker mijn ouders worden lichamelijk echt wel wat krakkemikkiger. Mijn moeder heeft die ingezakte ruggenwervels en daardoor altijd pijn. ze is meer dan 6 cm gekrompen de afgelopen jaren, en ze was maar 1m62….. ze heeft een hele dunne huid en snel wondjes. Mijn vader loopt steeds slechter, zijn been sleept een beetje, heeft niet zo’n best hart en bloedvaten, als hij een wondje heeft heelt dat heel moeizaam, en aan 1 kant voelt hij niet goed meer sinds zijn herseninfarct 17 jaar geleden. ook heeft hij een vergroeiing aan zijn hand waardoor zijn pink omhoog blijft staan als hij zijn hand strekt. Daar gaat hij zich deze winter aan laten opereren.Het zijn absoluut geen klagers, hebben flinke humor en zijn een tikkeltje eigenwijs en hard voor zichzelf (mijn moeder heel erg en dat is maar goed ook anders was ze haar jeugd nooit te boven gekomen…)
Ze hebben hun koppie er nog wel aardig bij al, was die oversteek actie van mijn moeder niet heel snugger….. 🙄😉
Ik heb enorm veel respect voor mijn ouders en dankbaar voor hun opvoeding en liefde 🧡 ze verdienen dan ook alle hulp en liefde terug te krijgen die ze nodig hebben bij het ouder worden.