Huggybird Mamabeertje vannacht heeft ze toch nog gespuugd π ze is het nu wel kwijt en doet niet meer zo gek gelukkig.
Huggybird Trees ik voel me goed gelukkig. Dus ga zo naar de sportschool π heb daar nog advies gevraagd aan een ervaren trainer en een mooi programma gekregen, moeten beloven dat ik Γ©cht rustig opbouw, dus dat ga ik doen.
Mamabeertje @Toch6 Er dreigt een tekort aan frikandellen π± https://www.hartvannederland.nl/nieuws/economie/tekort-aan-frikandellen-dreigt-in-nederland-vrees-voor-extreme-prijzen
Snoeki Aurora Hier ook lijkt een dorp verder te zijn nu nog. Ben in elk geval blij dat ik met de (logeer)hond nog droog zijn laatste ronde kon maken.
Softbasegaming Keek net en 'documantaire' over de nicu/neonatalogie best wel heftig gezien dochter daar ook heeft gelegen. Maar na dit gezien te hebben denk ik toch ook weer goh wat hebben we t toch ook getroffen met haar.
Rietjesbeker En ik ga de volgende keer met een vriendin of zusje ofzo naar de Ikea en niet meer met mijn man. Ik mocht nergens even kijken π€