[verwijderd] Hopsatee En ik drink nu even warme koffie π€ͺ Baby wakker of een kind dat me nodig heeft in 3.. 2.. 1..
Zonnebloem Hopsatee de oudste begon vanochtend te gillen en toen heb ik expres mee gegild.π€« Hij schrok er zo van dat hij direct stil was. π€£
Hopsatee Zonnebloem ik krijg echt kortsluiting als ik dan en een gillende huilende baby heb en een krijsende kleuter. Zweet stond op mβn rug en dan voel ik echt mijn hele lichaam borrelen van de stress haha. Ik hield het goed maar ik ben wel sjacherijnig nu π Misschien volgende keer ook gillen!
Trees Marshmallow ja Alex Karev! Wij hebben Disney plus. Ik ga kijken of het mij lukt om het het te volgen. Ik zag dat er echt heel veel seizoenen waren. Zover heb ik het nooit gekeken.
[verwijderd] Hopsatee vooral die momenten dat alles samenkomt hΓ¨? Hier is alles in principe goed en rustig vandaag maar dat maakt niet heel veel uit voor de temperatuur van de koffie. Op een rustige dag heb ik koude koffie op een drukke dag helemaal geen koffie π
Huggybird We hebben de hond van mijn ouders te logeren en uitgerekend op mijn eerste werkdag loopt ze gek te doenβ¦. Hoesten, kokhalzen, gras eten, hondenhaar oplikkenβ¦. Ben bang dat ik als ik terug kom van alles moet opruimen ππ±
Mamabeertje Huggybird Oh bah! Honden gaan toch gras eten als ze zich niet goed voelen, zodat ze kunnen spugen? Hopelijk valt het mee!
Huggybird Mamabeertje dat doen ze ja, maar gelukkig is het alleen bij een hoop gekke geluiden gebleven tot nu toe π₯³
Huggybird Mamabeertje vannacht heeft ze toch nog gespuugd π ze is het nu wel kwijt en doet niet meer zo gek gelukkig.
Huggybird Trees wat lief dat je daar aan denkt! βΊοΈ Het was heel fijn om iedereen weer te zien! Ik heb niet zo veel gedaan want zo lang ben ik er niet maar kon wel wat kleuters de goede klas in helpen dus dat was fijn. π om 10:00 deed alles pijn en was het wel genoeg geweest. Maar ik ben blij naar huis gegaan. Daarna eerst even liggen, lunchen, de honden uitgelaten en boodschappen voor het avond eten gedaan. Toen weer even liggen en eten gekookt. Dus best een drukke dag. Met fietsen naar en van mijn werk erbij (20 minuten enkele reis) is het niet zo gek dat ik het voel. Nu kijken of ik morgen weer uitgerust benβ¦.
Huggybird Noordeling heel fijn! En ik voel me nu ook goed dus dat is nog veel fijner! π zo meteen naar de sportschool πͺ
Huggybird Trees ik voel me goed gelukkig. Dus ga zo naar de sportschool π heb daar nog advies gevraagd aan een ervaren trainer en een mooi programma gekregen, moeten beloven dat ik Γ©cht rustig opbouw, dus dat ga ik doen.