Toch6 ik ook niet. Klinkt misschien bot maar bemoei je met je eigen zaken 😬 .. een knik of een glimlach vind ik 100x beter. Dat helpt mij soms ook even adem halen zeg maar. Maar een vraag of ze kunnen helpen zou ik vervelend vinden. Moet ik de situatie gaan uitleggen. geen behoefte aan.
Deze vader komt op mij over als een normale vader wiens zoon over zijn grens is gegaan. Maakt dat schreeuwen oké? Weet ik niet. Maar ik zie dit niet als een situatie waar de kinderen mogelijk in gevaar zijn dus waar ik als onbekende random buitenstaander op af zou moeten stappen. Dit is volgens mij gewoon een hele boze vader. En tja, boosheid mag je best uiten vind ik. Ik vind het geen ongezonde emotie, niet eentje die je moet verbergen voor je kinderen. Het zal niet prettig zijn om te zien en te horen, mja.. moet het kind maar luisteren 😜
Mijn zoon roept ook “AUW!” heel hard trouwens. En “AUW DAT DOET PIJN!!” Ik raak hem niet eens aan.. Fysiek althans, emotioneel zal ik hem vast pijn doen als ik zeg dat we niet gaan zwemmen vandaag 🤓 En hij roept hetzelfde trouwens als ik hem wel bij zijn arm pak.