Mamabeertje N. is gisteren denk ik gestoken door een beestje bij zijn oog. Het is zo zielig😢 Hij jammert ook elke keer weer dat het zeer doet.
Femkes Mamabeertje ah, hij ziet er ook wel belabberd uit. Even overleggen of antihistamine zou kunnen werken?
[verwijderd] [verwijderd] de school is tot de conclusie gekomen dat hun hitteplan misschien niet de meest handige was, dus ze hebben vandaag toch maar voor een tropenrooster gekozen 🥳
Mamabeertje Femkes Huggybird Hij was ook echt heel zielig. Ik heb even getwijfeld of ik de huisarts moest bellen ofzo, maar hij is nu al een uur vrolijk aan het spelen in de speeltuin.
Huggybird Mamabeertje ik denk dat je aan een beet verder niet zo veel kan doen…🤔 misschien wat koelen als hij er last van heeft?
Mamabeertje Huggybird Nee, dat denk ik ook niet. Ik heb hem wel een nat doekje gegeven ja, die heeft hij er wel even op gehad. Antihistamine geven ze volgens mij alleen bij ee allergische reactie.
Huggybird Straks worden de brokken van onze hond bezorgd, echt een grote zware doos. Ik ga de bezorger iets kouds te drinken aanbieden om mee te nemen.
Pimpelmeesje Iemand tips tegen warmtebultjes bij een peuter? Jeukt niet, dus t is ook geen ramp, maar het wordt steeds erger
Zonnebloem June propolis kan je ook gebruiken bij keelontstekingen. Dat leg je dan in de vriezer en als je last van je keel krijgt plak je het op je gehemelte. 👍🏻 (Mijn stiefvader was imker.)
June Zonnebloem mijn opa ook. Hij maakte zijn eigen zalf en tinctuur 🥰 Propolis is een wondermiddel. Nog een extra reden om extra lief voor bijtjes te zijn.
Zonnebloem June wat leuk en goed dat je opa imker is geweest en dat hij dat allemaal zelf maakte! Ik prent het mijn kinderen echt in dat bijen heel belangrijk zijn. Propolis is inderdaad een wonder middel en zou best wel wat vaker gebruikt mogen worden. Ik had vroeger een bijenkast op mijn kamer staan met en een slang door het houtwerk naar buiten. 🤭
Huggybird June ik heb het net met de shampoo bij h&b besteld , ik,las dat het voor een heleboel huid dingetjes goed werkt. Bij h&b heel veel tweede voor 1 euro nu.
June Huggybird het werkt overal tegen. Acne, brandwonden, verbrande huid door de zon, ontstekingen, wondverzorging, littekens. Als je het in druppelvorm hebt, gehoor het bij keelontsteking, verkoudheid ect. Het is echt een wondermiddel.
Nescio June ik heb van een Koreaans skincaremerk ook een aantal producten met Propolis. werkt inderdaad super.
Huggybird June ik heb de crème dank voor de info, ik ben dol op dingen die overal voor helpen 😄 misschien de druppelvorm nog kopen….. 🤔