Nescio Ja het grappige is dat onze kinderen dus echt nooit zeuren om snoep en koek en ijs en net zo blij aanvallen op een schaal met allerlei gezonde dingen. De onvrede komt alleen altijd pas als er kindjes zijn waar dan heel veel snoep mag of veel snoep mee krijgen. Overigens hadden ze de laatste dag een hapjes lunch maar door oplopende Corona de vraag of je als ouders voor je kind zelf bakje wilde maken. Ik had meloen met leuk prikkertje een Brownie, rauwkost en pannenkoekje gesneden en een kaas/worst figuurtje en toen kreeg ik terug dat iedereen jaloers op hem was omdat zijn bakje zo lekker was. Haha het is dus ook maar net waar
Ze het tegen af zetten:
Schermtijd moeten wij regels voor hebben. Onze kinderen zijn nu al echte gamers en tv kijkers zonder tijdslimiet gapen ze de hele dag naar schermen. Terwijl ze ook super leuk buiten kunnen spelen. Dus wij hebben daar inderdaad bewust limieten op. En sowieso vind ik dat als op deze leeftijd iemand komt
Spelen je dat ook eerst doet: spelen. Dat je dan het laatste kwartiertje samen even een switch spel wil doen is prima maar niet random 3 uur hangen als je 7 bent.
Het ligt waarschijnlijk aan mezelf want ik denk altijd dat ik het niet goed genoeg doe. Terwijl mijn man direct zegt; het is prima.