Softbasegaming iMoeder ja ik probeer maar verder idd. Ik heb net m'n elektrische fiets opgehaald. Nu wil ik m'n batterij op laden maar krijg de batterij er niet uitπ€¦πΌββοΈ
Mamabeertje Net het aanrecht maar eens opgeruimd en schoongemaakt. Dat vind ik al heel wat met dit weer. Eigenlijk zou ik ook het bed nog verschonenπHet schone beddengoed hangt al wel droog aan de waslijn.
Marshmallow Het is zooooooooooooo rustig op mijn werk. Ik verveel me echt kapot en ben nuu ook niet meer vooruit te branden qua werk. Maar goed nog 2,5 dag werken na vandaag en dan 3 weken niet π
Deliana June nou dat lijkt me toch vrij logisch dat je daar ontdaan van bent! Daar zou iedereen van schrikken. Dikke knuffel! Hebben ze helemaal geen enkel idee waar het gehoorverlies vandaan komt?
Softbasegaming Ik heb vandaag nieuwe fiets opgehaald. DUs vond het een mooie tijd om de fietszitje van mn fiets af te halen en een beugel erop te zetten met zon zitkussen. En dochter heeft het al voor elkaar gekregen om van mn fiets af te vallen π
Softbasegaming Aurora Nouja waarschijnlijk was het ook deels gebeurd met het zitje. Ze besloot tegen de muur te leunen toen ik de poort open deed en toen liep ik door π
[verwijderd] June wat heftig zeg! Hopelijk vinden ze snel een oorzaak en gaan ze er nog sneller iets aan doen!
[verwijderd] Softbasegaming ik zou eerst alle filters eruit Halen en met de hand wassen. Dan de hele vaatwasser even afnemen met een sopje (de binnenkant, rubberen delen, sproeiers). Dan een heet programma leeg draaien met een combinatie van natriumbicarbonaat + azijn ipv een vaatwastablet.
Zonnebloem Softbasegaming in een wasmachine zit 1 filter. Ik heb sinds 6 maanden een nieuwe wasmachine en de rubbers bij het deurtje vind ik echt 10 keer niks er blijft echt altijd zeep en een laagje water in staan. Ik weet niet hoe dat bij jou wasmachine is maar sinds ik dat merk droog ik dat allemaal af na het wassen.
[verwijderd] Softbasegaming oh ππ€£ Ik heb er een ja en die moet je ook zo af en toe legen en schoonmaken. Dan de hele trommel even afnemen en dan een leeg programma draaien, 90C en natriumbicarbonaat. Geen pods of wasmiddelen of wat dan ook. Nog iets belangrijks: als je water heel hard is zou ik Ook anti kalk tabletten toevoegen aan iedere was. En goed je wasmiddel doseren ernaar + grootte trommel. Dat maakt echt onwijs veel verschil. Ik heb waterontharder thuis en zodra het zout op is merk Ik dat direct want de was ruikt gelijk een stuk minder fris.
Rietjesbeker We hebben vanavond zoon (2 jaar) zijn haar bijgewerkt. Dat is echt een klus voor twee personen, want lieve help wat kan zo'n klein ventje groots tegenstribbelen zeg!
Softbasegaming Zonnebloem Die heb ik afgelopen dagen al 10x schoongemaakt dat is het dus ook helaas niet. Misschien ben ik wel gewoon een zeikerd en moet ik het maar accepteren dat mn was niet naar bloemetjes ruikt.
Softbasegaming Toch6 ja, in de winkel zeiden ze week 35 ongeveer op de site stond 4-5 week levertijd en ik kreeg met een week al bericht!
Toch6 Huggybird heel gek. Gelukkig merk ik bij hem nu ook wel dat hij er klaar mee is. Paar weken terug nog niet. Al die groep8activiteiten helpen blijkbaar goed om die knop om te krijgen