Hopsatee ze zijn tussen de 11 (bijna 12) en 14. Maxi wilde weerwolven (spelletje waar je een minimaal een stuk of 7 spelers bij nodig hebt) en verder gewoon wat hapjes qua eten omdat we niet echt kunnen koken. Met mogelijk nog een film als ze wilden.
Maar iedereen loopt gewoon een beetje tegen elkaar aan te kloten, veel telefoons, gewoon een beetje hangen. En op zich is dat natuurlijk niet zo erg, maar maxi was gewoon wel gefrustreerd dat niemand een beetje rustig deed, want eigenlijk is iedereen apart juist wel rustig. Maar als je 8* puber hormonen in een kamer samen gooit, aan het eind van een proefwerkweek, dan stoken ze elkaar op. Dat was vorig jaar een klein beetje, maar 1 jaar ouder, maakt heel veel heftiger blijkbaar.
Het helpt ook gewoon niet dat maxi in zijn hoofd dan ook een heel strak ideaal plaatje heeft en het niet zo goed los kan laten en dat ik daar weer heel moeilijk mee kan omgaan omdat ik hem wil steunen, maar ook wel snap dat mensen zich gewoon niet gedragen als ideaal plaatjes. Maar ik wil wel dat iedereen het de hele tijd leuk heeft, wat ook helemaal niet reëel is, dus samen zijn we ook gewoon ontzettend lastig voor onszelf en anderen.
Maar ik heb al tegen mini gezegd dat ze voor haar verjaardag naar Monkey town moet, ik vind al die kinderfeestjes veel zooi, veel geregeld en heb zelf ook wel wat moeite met loslaten (het is genetisch zeg maar), dus gewoon iedereen loslaten in een krijspaleis vind ik wel prima!