Zooooo druk geweest de laatste weken. Ik heb de inrichting van de huiskamer over de kop gegooid, mijn schuur opgeruimd en georganised, spullen weg gedaan, verplaatst etc, halve maantjes op de trap gelegd.
Ook de achtertuin opgeknapt. Een bloembak helemaal leeg geschept, het hout van de bloembak was rot dus dat weg gehaald, braaf naar de milieustraat gebracht. Kunstgras geplaatst al ligt het nog niet netjes en een nieuw terrasje gemaakt. Tuinlampjes gehaald. Ik wil eigenlijk nog een picknicktafel maar dat wordt voor nu te prijzig. De kinderen hebben een trampoline gekregen want dat past nu wel in de tuin. Ik ben gewoon trots op mezelf dat ik het allemaal in mijn eentje geklaard heb.
Tussendoor ook nog gewoon gewerkt. En intensief met zoon bezig want hij is erg onrustig nu het einde van het schooljaar nadert. Hij had ook nog eens kleding en schoenen op vinted besteld maar de bezorging duurde hem veel te lang. Ik heb helemaal geen tijd gehad voor jullie, oeps. Maar zulke gevulde dagen zijn wel prettig.