Hopsatee Maar ik ken dat grapje ik heb dat in het begin nog gedaan met filmpjes die mijn tante doorstuurde over Corona complotten en ik dacht alleen maar altijd: waar the F kijk ik naar?! 🤣🤣
O dat heb ik niet. Zodra ik iets lees over een complot oid, geloof ik het. Ik vind het soms best hard werken, om vertrouwen te hebben in de overheid en instituties en zo. Ik snap eigenlijk wel dat veel mensen een complotdenker worden, veel mensen worden vaak geconfronteerd met informatie over complotten en/of met complotdenkers om hen heen, en hun halve leven is een bewijs dat de overheid hen tegenwerkt in plaats van helpt. Toch schijnt volgens het CBS in het algemeen het aandeel van Nederlanders dat vertrouwen heeft in de overheid niet te zijn gedaald, las ik laatst in de Volkskrant, dat vond ik dan wel weer opmerkelijk. Maar misschien verzint het CBS gewoon alles bij elkaar 😜
Ik vond dit artikel ook zo interessant: https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/dat-je-bent-afgehaakt-is-niet-je-eigen-schuld~b00a1187/