Trees Lovely83 wat fijn zeg dat het goed gegaan is! Ik hoop dat de pijn ook gaat meevallen. Ik vond amandelen knippen op volwassen leeftijd niet heel prettig π¬. Het effect was trouwens wel geweldig!
Lovely83 Trees de kno arts zei omdat het niet echt bloedde tijdens de operatie het herstel wel snel zou gaan. Ook zei hij dat ze er Γ©cht uit moesten en het al lang niet zo had gezien. Ze brokkelde zelfs wat af! π± Logisch jongen liep er inmiddels al ruim 1,5 jaar mee rond.
Vulpen Cactusje Dat zijn mensen zonder TomTom oid denk ik. Als ik volgens mijn auto 100 rijd, rijd ik volgens de TomTom 90 of zo.
Huggybird T is nu officieel aangenomen bij Jumbo en mag de 25ste beginnen π ik zei βneem een taartje mee om het te vierenβ heeft ze gedaan, maar ze is het taartje bij AH gaan halen want het was wel heeeeeel gek om na dat gesprek een boodschap te gaan doen π€π€¦ββοΈπ pubersβ¦.. π
Cactusje Puber van de week bij appie bij de appelmoes, ieuw appelmoes met stukjes lijkt me echt goor! Puber vandaag bij de zelfgemaakte appelmoes waar ik deze keer de appelmoes glad had gekregen, waarom heb je dat gedaan?! π€·ββοΈ
Trees Lovely83 wat fijn dat het waarschijnlijk snel zal herstellen! Ik heb toen 3 weken op vla geleefd en was 7 kilo afgevallen. Elk nadeel heeft zijn voordeel π .
Softbasegaming Huggybird ik die het maar gewoon met m'n robot stofzuiger. De rest niet ik helaas wel zelf doenπ₯΄
Huggybird Softbasegaming ik normaal ook, maar om mijn man niet helemaal overspannen te laten worden is dit wel even fijnπ
Marshmallow Vind het zo stom dat Ikea tussen 8 en 20 uur kan komen. Echt wat is dat voor een tijdvak? Ze hebben dus nog 6 uur de tijd...
iMoeder Marshmallow Normaal krijg je een bericht van het vervoersbedrijf met een veel nauwkeuriger tijdvak?
Marshmallow iMoeder ja niet ontvangen dus, heel erg irritant. Alleen net weer een update dat ze onderweg zijn. Joh dat had ik nog niet door...
Marshmallow Marshmallow nou krijg ik ineens de melding: kon niet worden afgeleverd. Moet ik contact opnemen met de klantenservice. Nou sta ik dus in de wacht bij een ikea chat, want telefonisch kan ik niets vinden. Ik wil gewoon met iemand praten envooral weten waarom ze nu al weten dat het niet afgeleverd kon wordne. Ben meteen stront chagrijnig.