Lovely83 Zoon ligt op de operatietafel voor zijn keelamandelen! Ik ben ontzettend trots op hem! Maar ook complimenten voor het ziekenhuis personeel, ze hebben het super aangepakt waardoor het voor hem ook makkelijker werd.
Huggybird Lovely83 wat fijn om te horen dat het zo goed ging fijn ziekenhuispersoneel is wel heel helpend hoor! En stoer van jouw Zoonπ sterkte met het herstel.
Softbasegaming [verwijderd] dat doen we elke keer maar onze huishouding van de afdeling heeft het licht niet helemaal uitgevonden zeg maarπ
Cactusje Lovely83 Of die er net onder zitten. Ik verbaas me elke keer weer hoeveel mensen ik in haal als ik netjes 100 rijd.
Vulpen Cactusje Dat zijn mensen zonder TomTom oid denk ik. Als ik volgens mijn auto 100 rijd, rijd ik volgens de TomTom 90 of zo.
Lovely83 Huggybird ze zijn echt super! Tot de kno arts aan toe, zo fijn hoe ze dit hebben opgepakt. Ze moesten eens weten hoe belangrijk het voor onze zoon is dat hij dit op deze manier ervaart. Zijn vertrouwen in de mens is namelijk al zo vaak geschaad, dit gaat hem ontzettend goed doen en geeft hem hopelijk een beetje vertrouwen terug.
Huggybird Lovely83 echt fijn, zulke mensen zijn goud waard π Misschien moet jij het ze vertellen, denk dat het fijn voor hen is te weten waar ze het voor doen. π
Trees Lovely83 wat fijn zeg dat het goed gegaan is! Ik hoop dat de pijn ook gaat meevallen. Ik vond amandelen knippen op volwassen leeftijd niet heel prettig π¬. Het effect was trouwens wel geweldig!
Lovely83 Trees de kno arts zei omdat het niet echt bloedde tijdens de operatie het herstel wel snel zou gaan. Ook zei hij dat ze er Γ©cht uit moesten en het al lang niet zo had gezien. Ze brokkelde zelfs wat af! π± Logisch jongen liep er inmiddels al ruim 1,5 jaar mee rond.
Huggybird T is nu officieel aangenomen bij Jumbo en mag de 25ste beginnen π ik zei βneem een taartje mee om het te vierenβ heeft ze gedaan, maar ze is het taartje bij AH gaan halen want het was wel heeeeeel gek om na dat gesprek een boodschap te gaan doen π€π€¦ββοΈπ pubersβ¦.. π
Cactusje Puber van de week bij appie bij de appelmoes, ieuw appelmoes met stukjes lijkt me echt goor! Puber vandaag bij de zelfgemaakte appelmoes waar ik deze keer de appelmoes glad had gekregen, waarom heb je dat gedaan?! π€·ββοΈ
Trees Lovely83 wat fijn dat het waarschijnlijk snel zal herstellen! Ik heb toen 3 weken op vla geleefd en was 7 kilo afgevallen. Elk nadeel heeft zijn voordeel π .