De boorman stond aan de deur😱. Ik dacht, wtf moet hij hier? Hij vroeg naar mijn man, uhm die ligt op bed. Oh, hij wilde graag zijn telefoonnummer zodat hij een berichtje kon sturen voor als hij weer ging boren, dan kan er gezegd worden of het uit komt want ze willen geen boze buren hebben. Ja, snap ik, maar ik weet niet of mijn man het goed vind dat ik zo zijn nummer geef. Maar goed, hij moest dus een aantal gaatjes boren, waar nu dus even niet uit kwam omdat mijn man op bed ligt. Ik zei dat J ook bijna naar bed ging dus het zou niet erg gewaardeerd worden als hij net dan weer zo'n boor in de muur moet steken. Ik heb gezegd dat we vorig jaar met het uithakken van de vloer hebben aangegeven wanneer de slaaptijden van de kleintjes zijn met de vraag of ze daar rekening mee wilden houden en dat was maar van korte duur. Ja ja, maar ja, als ik het nu de politie vraag, die zegt tot 22.00 herrie maken. ( ik heb het net nog even opgezocht, dat ligt dus aan de db die je produceert en een boor heeft er veel meer dan is toegestaan) Ik heb ook gezegd dat hij mag verbouwen wat hij wil, herrie maken waar hij wil, het enige wat wij vragen is rekening houden met de slaaptijden van de jongste 2 omdat zij doodsbang op bed liggen.
De scheldpartij van vorige week heeft dus eindelijk indruk gemaakt.