Marshmallow Vulpen aah dat had E dinsdag ook. Zoo sneu. Maar ook bij haar niets te zien, niet eens rood.
Marshmallow Vulpen Nee J heeft me al wel een link gestuurd van iets wat het kan zijn, dus ik wil eigenlijk wel naar de huisarts ermee. Ik denk trouwens niet dat het wormpjes zijn, want ze geeft echt aan dat het niet bij haar billen zit. Ze heeft hier best vaak last van en gilt het dan echt uit van de pijn. Het enige wat dan helpt is pcm en straks tegen mij aan liggen. En dan wordt ze wakker in de ochtend en heeft ze nergens meer last van.
Trees Louelle81 een boekje met foto’s van het hondje? Of een bordspel voor het hele gezin? Iets lekkers? Wat fijn zeg dat het zo goede match is tussen het hondje en je moeder!
Tantetil Louelle81 ah wat fijn dat het toch goed is gekomen. Leuk ook voor je moeder. Heb je foto van de hond? Je zou biosbonnen kunnen doen en daar dan pakketje van maken met popcorn en m&ms erbij. En daar dan fotokaartje van de hond bij?
Deliana Louelle81 fotocadeau met het hondje er op? Bijv. voor de kinderen een beker met een foto & tekst erop, snoepjes er in en klaar 🙃
[verwijderd] Trees ik wilde vandaag in het zkh naar het toilet. Doe ik die deur open, zit daar iemand heel chill te zitten en zegt heel droog "hoi". Ik schrok joh, het was zo gênant, had dit niet zien aankomen Grapje ik was vandaag gewoon thuis
Trees [verwijderd] 🤣 Ik moet hier echt heel erg om lachen. Overigens had ik je wel jonger ingeschat dan een jaar of ‘60 😉.
[verwijderd] Trees ik besprak gisteren nog met de kapper dat ik nu echt niet meer om mijn grijze haren heen kan
Trees [verwijderd] deze vrouw was hoog geblondeerd en met knalrode lippenstift en tijgerprint. Op een of andere manier vind ik dat niet bij jou passen 🤔
Vulpen Vulpen Oké hoogstwaarschijnlijk zijn het wormpjes. Dan moet ze een pilletje. Een zeldzame bijwerking daarvan is dat je een stuip kunt krijgen 😠Echt, wat een ellende.
Tantetil Vulpen mijn moeder gaf ons vroeger altijd veel knoflook te eten als wij het hadden, dat schijnt ook te helpen. Maar ik denk niet zo snel als die pillen.
Trees Vulpen kunnen ze dit ook voor de zekerheid echt vaststellen? Ik kan mij voorstellen dat je niet wilt gokken met deze bijwerking.
Trees Tantetil wij moesten op een po met bloemkool zitten. De geur van bloemkool zou wormen aantrekken (klinkt niet echt als een betrouwbare methode 😬).
Vulpen Tantetil Trees Google heeft me verteld dat dit soort methodes niet veel doen. Naast pillen kun je het met hygiënemaatregelen proberen onder controle te krijgen. Maar ik weet niet hoor, driejarigen en hygiëne 🤷
Tantetil Trees haha daar heb ik nog nooit van gehoord. Maar die zouden dan zo allemaal uit je kont kruipen? Ik weet nog wel dat ik als kind helemaal gek werd van de jeuk.