Vulpen Manque Haha schattig. Wij begroet(t)en altijd een bepaalde auto die een heel mooi kenteken heeft. Met daarin 2x een B en 1x een 8, bedenk ik me nu, dus ik denk dat ze dezelfde mening hebben over wat een goed kenteken is! π
Trees [verwijderd] heel dapper. Ik heb het twee keer gedaan. Dat ging beide keren als volgt. Klein stukje nog, want het is wat scheef en dat ongeveer 20x. Het resultaat was dat er geen pony meer over was op het einde op een paar stekels na π
Manque [verwijderd] Super goed gelukt!! Staat je heel mooi <3 Je lijkt ineens ook een stuk jonger (niet dat je oud leek).
Cactusje Kleine meid is eigenlijk weer naar school na bijna 2 weken op de bank te hebben gelegen. Ze wilde vandaag eerst eigenlijk ook thuis blijven, maar koningsontbijt en spelen leek haar toch ook wel erg leuk. Ik heb al een paar dagen het idee dat ze het een beetje overdrijft met hoe slecht ze zich voelt, maar heb haar toch op het hart gedrukt dat ze naar de juf moet gaan als ze zich toch niet zo goed voelt zodat ik haar op kan halen.
Trees Net zo heerlijk gΓͺnant momentje gehad. Zit ik op het toilet in het ziekenhuis en was ik vergeten de deur op slot te doen. Zo jammer toen er iemand binnen kwam lopen, terwijl ik op de pot zat π¬.
Hopsatee Trees haha dit heb ik pasgeleden op mijn werk gehad. Dat meisje dat de deur open deed schrok meer dan ik π€£π€£
Trees Honkeytonk Zo blij dat meer mensen dit hebben ππ Ik ook π€£ Ik zat ook heel rustig te met mijn hoofd in mijn handen te leunen. Toen ze de deur open deed zei ik βhoiβ. Dat was het enige wat ik kon bedenken π. Zij heeft zich wel 10x verontschuldigd.
[verwijderd] Trees ik wilde vandaag in het zkh naar het toilet. Doe ik die deur open, zit daar iemand heel chill te zitten en zegt heel droog "hoi". Ik schrok joh, het was zo gΓͺnant, had dit niet zien aankomen Grapje ik was vandaag gewoon thuis
Vulpen Jongste was gisteravond weer ontroostbaar aan het krijsen, zo zielig. Dus weer een nacht waarin ze bij ons in bed lag, pfff. Ze heeft denk ik ofwel wormpjes ofwel een schimmelinfectie maar er is gewoon nΓks te zien. Blegh.
Marshmallow Vulpen aah dat had E dinsdag ook. Zoo sneu. Maar ook bij haar niets te zien, niet eens rood.
Vulpen Vulpen OkΓ© hoogstwaarschijnlijk zijn het wormpjes. Dan moet ze een pilletje. Een zeldzame bijwerking daarvan is dat je een stuip kunt krijgen π Echt, wat een ellende.
Softbasegaming Dan liever in het ziekenhuis waar degene die de deur open doet je waarschijnlijk toch niet meer ziet π₯²
Marshmallow Vulpen Nee J heeft me al wel een link gestuurd van iets wat het kan zijn, dus ik wil eigenlijk wel naar de huisarts ermee. Ik denk trouwens niet dat het wormpjes zijn, want ze geeft echt aan dat het niet bij haar billen zit. Ze heeft hier best vaak last van en gilt het dan echt uit van de pijn. Het enige wat dan helpt is pcm en straks tegen mij aan liggen. En dan wordt ze wakker in de ochtend en heeft ze nergens meer last van.
Trees Louelle81 een boekje met fotoβs van het hondje? Of een bordspel voor het hele gezin? Iets lekkers? Wat fijn zeg dat het zo goede match is tussen het hondje en je moeder!
Tantetil Louelle81 ah wat fijn dat het toch goed is gekomen. Leuk ook voor je moeder. Heb je foto van de hond? Je zou biosbonnen kunnen doen en daar dan pakketje van maken met popcorn en m&ms erbij. En daar dan fotokaartje van de hond bij?
Deliana Louelle81 fotocadeau met het hondje er op? Bijv. voor de kinderen een beker met een foto & tekst erop, snoepjes er in en klaar π
Trees [verwijderd] π€£ Ik moet hier echt heel erg om lachen. Overigens had ik je wel jonger ingeschat dan een jaar of β60 π.