Ze hoort met links minder goed. Was in het verleden ook, toen had ze vocht achter de trommelvlies zou ze buisjes voor krijgen maar toen kwam corona. Na de eerste lockdown weer gecontroleerd was het vocht weg dus niks mee gedaan. Dus hier kijk ik niet gek van op..
Ze praat niet goed genoeg dus moet naar de logopedist (noem me een slechte moeder maar dit wil ik niet want ze zit ook al bij de fysioπ).
Toen ging ze kijken hoe de spierspanning was... Ze heeft een slechte spierpspanning wat zelfs neigt naar spasmenπ¨. Vooral de spasmen maken dat ik zo van slag ben dit herken ik namelijk echt niet geloof ik! Hiervoor moeten we naar de kinderarts.
Maar ik werk in de ouderenzorg waar uiteraard ook mensen met een CVA zitten die ook spasmen hebben. Dit heb ik echt nog nooit gezien bij haar... π Wel dat ze wat flubberig is in haar houding maargoed daarvoor zitten we bij de fysio.
En waarschijnlijk is het allemaal helemaal niet zo erg hoor en stel ik me gewoon aan maar pff π het zit me gewoon even heel hoog ofzo