[verwijderd] strak broekje wil ik niet, krijg dan altijd buikpijn. En weet nu al dat compleet lactosevrij die dag niet gaat lukken dus dat buik sowieso gaat opzetten.
Ik heb wel een licht corrigerende body liggen, dat gaat wel goed meestal

Softbasegaming waaaauw

[verwijderd] die laatste (rok met top) kwam ik ook tegen op FB. Ik vind hem ook echt heel gaaf 😁 maar geen idee wat de kwaliteit is.

Ja als dat op een gekende Nl-se site stond had ik hem gelijk besteld om te proberen!

Toch6 Ik vind die roze jurk heel leuk! De bordeauxrode zou ik niet doen. Vind het persoonlijk beetje tuttig maar behalve dat is zo’n smal bandje meestal niet flatterend als je buik je probleem zone is. Ik zoek altijd dingen die in de taille wat breder zitten zeg maar. Bij de turquoise jurk eigenlijk zelfde issue. Er zit veel stof precies op je buik dus als je ook maar klein beetje buik hebt word dat met zo’n model precies benadrukt.

Toch6 Deze is heel leuk maar onbekende site van insta/Facebook is het meestal super lelijk in het echt. Als het überhaupt aankomt

[verwijderd] Wellicht wat te dramatisch en te zwart, maar ik vind hem echt 😍 )

Ik ook 😍

Ik lees mee want mijn zusje gaat ook trouwen 🙃

Toch6 ik zou ook voor 2 gaan en dan met een mooie top er op.

Qua buikje kan zo'n soort rok veel meer verbergen dan een jurk denk ik. Ik vind alleen wrap dresses of gebreide jurken bij mij staan, ook vanwege de buik. Maar wrap dresses zijn niet handig bij een grotere boezem.

[verwijderd] Nog wat ideetjes voor andere kleurtjes

Qua kleur vind ik ze allemaal leuk.

Qua rokmodellen weet ik het niet. Zo op een plaatje leuk maar ik zeg niet direct "dat is een Toch5-rok". Heb niet zo'n wijdvallende (2,3) of apartere (1,4).

Liefst zou ik gewoon een shopdate plannen met iemand die er verstand van heeft. Ik heb er weinig kijk op vind ik zelf 🫣

[verwijderd] Ik vind zulke rokken heel tof. Maar het staat alleen als je maatje 34 bent. Ik vind het anders meteen heel dik maken. Heb er zelf ook wel eens besteld en was geen gezicht.

iMoeder bij mij staat het ook niet. Ik vind ze super tof, maar het maakte mij ook dik. Ik heb het idee dat het enkel past bij super dunne vrouwen zonder heupen.

[verwijderd] Ja ik vind ze ook heel leuk. Maar voorbij maat 36 dus niet meer, sorry. Smaken verschillen gewoon denk ik.

Trees Ik heb het idee dat het enkel past bij super dunne vrouwen zonder heupen.

Ja precies. Ik heb zelf een slanke taille en zandloper figuur, meestal pas ik in maat 36/S qua taille (billen/heupen is een ander verhaal). Dus rokken koop ik altijd in die maat. En het staat gewoon echt niet. Ik word er een soort oempa loempa van 😬

[verwijderd] @Vulpen , waar ben jij naar op zoek? Qua stijl, kleur, seizoen, enz 🙂

Ze trouwt in juni, dus geen echte winterkleren. Maar het kan natuurlijk alsnog koud zijn dan, dus misschien wel nog een jasje of vestje erbij.

Kleur maakt niet uit, iets feestelijks (voor zover ik nu weet). Liever geen zwart en paars.

Ik weet niet of ik een jurk/rok wil of juist niet. Misschien wel, maar ik voel me meestal niet fijn in een jurk/rok, dan ben ik bang dat ze denken dat ik me voordoe als hetero of zo, maar in niet-jurk/rok ben ik juist weer bang dat ze me te lesbisch vinden, dus ik denk dat ik 'gewoon' iets moet vinden waar ik me senang in voel. En idealiter moet het me dan ook nog staan. Ik heb maar korte benen dus vrees dat een jumpsuit dan lastig wordt.

Ik weet vooral niet waar ik überhaupt kan beginnen met zoeken, naast gewoon de stad in lopen en er maar het beste van hopen. Ik koop normaal eigenlijk alles bij de Esprit, misschien werkt dat hierbij ook wel 😅

Vulpen Misschien wel, maar ik voel me meestal niet fijn in een jurk/rok, dan ben ik bang dat ze denken dat ik me voordoe als hetero of zo,

Huh, wat? Is wel of geen jurk dan wel broek gelinkt aan geaardheid? De tijd dat lesbiennes tuinbroek dragende vrouwen waren was in de jaren zestig hoor. Zo denkt (hopelijk) niemand meer. En zo ja dan is dan hun probleem. (Zeg ik, met meerdere tuinbroeken in mijn bezit).

Maar serieus, ik denk dat je de enorm overschat hoeveel mensen zo denken of überhaupt bezig zijn met jouw kleding keuze.

Ik zou zelf kiezen voor een jurk omdat ik dat wel leuk vind voor een feestje. Maar ik vond het broekpak van @[verwijderd] laatst ook heel geslaagd. Zolang het geen spijkerbroek is (vind ik persoonlijk altijd erg jammer als mensen daarin aankomen op een bruiloft) gewoon dragen wat je leuk vind dus denk ik! 😊

Vulpen Ik weet vooral niet waar ik überhaupt kan beginnen met zoeken, naast gewoon de stad in lopen en er maar het beste van hopen.

Pinterest, instagram of googelen op ‘wedding guest outfit ideas’? En ik zou zelf vooral online kijken. Ik raak altijd in de war in winkels, zeker kleding winkels.

Vulpen lieverd, denk je echt dat mensen je die kleding "te lesbisch" vinden?

Ik kan me zo niet indenken dat er mensen zijn die zo denken.

En over de kleding. Je moet dragen waar jij je fijn in voelt.