Lumihiutale Ik snap best dat het irritant is als je bij een gewone kassa heel lang moet wachten omdat mensen met heel volle karren daar staan hoor!

Ik gebruik eigenlijk altijd gewoon een handscanner 🙂

Lumihiutale waarschijnlijk omdat het net zulke sukkels zijn zoals ik 😜. De helft vergeet ik te scannen, de andere helft scan ik dubbel. Aan het einde van het liedje snap ik er niks meer van, wil ik zo snel mogelijk weg wezen en geef ik het maar op ipv alles weer opnieuw bij langs te lopen op het te kleine schermpje. Ik krijg het oprecht niet voor elkaar 🫣.

Trees ik vind het gewoon teveel prikkels als ik een dreumes en kleuter mee heb en een kar. Dan moet ik alles gaan wegen enzo 🤣

Lumihiutale ik vergeet te scannen en stop het in mijn karretje. Dan bedenk ik mij na 5 producten dat ik het inderdaad weer vergeten ben te scannen. Loop alles weer bij langs, maar schijnbaar gaat dat ook mis, want ik scan soms producten voor de tweede keer (of zelfs een derde keer 😬). Vervolgens neem ik mij voor om het niet meer te vergeten en dat hou ik dan 1 product vol. Vervolgens komt er een moment dat ik er echt niks meer van snap, volledig overprikkeld in paniek raak en naar de eerste beste kassa ren, waar iemand het voor mij afrekent. Dan hoef ik enkel mijn pinpas te trekken en dank je wel te zeggen. Ipv van alles tegelijk, wat onmogelijk is. Ik kan mij voorstellen dat veel ouderen hier ook tegenaan lopen. Het levert echt kortsluiting op.

Trees of je drukt op een knopje, hoort een bliep en ziet dat er iets van die lijst verdwijnt, maar je komt er vervolgens niet achter wat er nou af is! Ik haat die handscanners. Liefde voor zelfscankassa's trouwens 😛

Lumihiutale maar je kan niet alles meteen inpakken. Ik kom eerst langs de groente en later bij zwaardere spullen. Die gaan natuurlijk onderin de tas. Dus liggen er alsnog een hoop dingen in m kar, sommige al in de tas. Ik ga dus het liefst wel bij de zelfscan, maar dan scan ik een hele kar en pak ik alles in 1x in. Ik kan me er ook niet druk om maken als ik bij een gewone sta en dat blijkbaar irritant is. Dan wachten mensrlen 3 minuten langer. Kan mezelf ook niet druk maken daarover hoor.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Toch6 uhm ja, natuurlijk. Maar dan heb je met de weekboodschappen hetzelfde probleem natuurlijk.
            Maar goed, wat ik al zei, kan er niet mee zitten. Heb wel betere dingen om me druk om te maken. Wat heeft het voor zin? Om daarover geirriteerd te raken? Kost alleen maar energie.

Zuremat of je drukt op een knopje, hoort een bliep en ziet dat er iets van die lijst verdwijnt,

Haha dat had ik de laatste keer ook. Ik kreeg toen van mijn man een verbod om de handscanner aan te raken, want hij werd helemaal gek van al die bliepjes en mijn ‘Uh volgens mij heb ik per ongeluk weer op iets verkeerds gedrukt’.

Liekje81 hm ook met weekboodschappen geen last van.
                Maar jij mag prima 3 volle karren bij de kassa van mij hoor, ik doe toch zelfscan 😆

Liekje81 Ja ik vond het op dat moment een beetje irritant ,vandaar dat ik me afvroeg waarom veel mensen geen handscanner gebruiken. Maak ik maak me er verder niet druk om. Daarbij val ik niemand persoonlijk aan toch?

Bij Lidl (in elk geval die van ons, maar volgens mij overal) hebben ze alleen maar bemande kassa's. Ik vind het eigenlijk wel fijn 😅