Wat vraag jij je af? 2
Ik heb een telefoon gevonden. Het is een Android en alles is Pools (hij is vergrendeld)
En nu? Hoe kom ik erachter wie en waar de eigenaar is?
Dit staat in de schoolgids van de basisschool.
Met beetje googlen zie ik max 2 dagen bij veel reistijd (maar wat veel is staat niet gespecificeerd, 2u in Nl is veel toch? ) dus ga bij allemaal gewoon de 2 dagen aanvragen en dan zie ik wel. Anders hebben ze denk hoofdpijn vrijdags
Manque moet er wel goee reden achter zitten en die weet ik zo niet
Ik vraag me echt af waarom mensen met een volle kar in de enorme lange rij gaan staan bij de enige bemande kassa terwijl er 10 zelfscankassaโs staan. En dan bij die bemande kassa ook nog eens gaan pinnen.. Is die niet meer bedoeld voor mensen die contant betalen? Ik vind het zo raar
Lumihiutale Omdat het dan heel veel werk is om alles zelf te moeten scannen?
Lumihiutale omdat je zo zelf scan maar 15 producten mag hebben?
Lumihiutale
Met een hele volle kar vind ik het niet zo praktisch. Op een gegeven moment passen de boodschappen niet meer in de tas en er is ook niet zoveel ruimte dat ik 4 tassen kan neerzetten. Dus moet ik gescande boodschappen weer in de kar zetten, maar wel overzicht houden over wat nog gescand moet worden.
- Bijgewerkt
Lumihiutale Huh? Juist logisch. Pinnen is juist de voorkeur van de winkel meestal en gaat nog sneller dan contant.
En zelfscan met een volle kar werkt niet. Alleen als je in de winkel de handscanner gebruikt en de spullen meteen goed in de tas/krat legt is het wel erg fijn.
Maar je stond zelf ook in die rij bij de kassa dan? Met weinig spullen? Want dan kan je beter zelf de zelfscan doen.
Ik snap de ergernis geloof ik niet.
- Bijgewerkt
Softbasegaming nee toch? Bij ons mag gewoon karren vol.
Is trouwens wel met handscanner
Huh de gewone kassa is toch juist voor karren vol? Zelfscan en scanner zie ik hier dus juist niet veel gebeuren met grote karren. Als ik grote kar heb doe ik kassa als ik mandje heb of minder dan doe ik zelfscannen/handscanner.
En ik pin altijd- we hebben hier bij de Dirk nog 2 kassaโs en daar kun je pinnen en contant betalen.
Hier doe ik ook weleens een kar vol bij de zelfscan, kan gewoon. Tegenwoordig met de handscanner, is toch makkelijker.
Miss dat iemand het menselijke contact gewoon fijner vindt?
- Bijgewerkt
Bloem Ik kon dus niet pinnen,vandaar dat ik bij de gewone kassa stond. Normaal gesproken gebruik ik altijd een handscanner inderdaad. Maar dan ben ik blijkbaar de enige met deze ergernis