Rietjesbeker nee ik vind niet jou taak om een kind aan te spreken. Ik zou er ook absoluut niet van gediend zijn. Je weet niet precies wat er speelt, je was er niet bij en gaat uit van een half verhaal. (Waarin jonge kinderen ook nog heel erg vanuit hun eigen kaders het verhaal vertellen. ) misschien (ik zeg niet dat het zo is maar als voorbeeld) pest jou kind het andere wel heel veel en krabt hij letterlijk van zich af. En vind jouw zoon het geen pesten , en ervaart een ander dat wel zo.
Dit had jij echt met de leiding moeten bespreken, benoemen dat je zoon al vaak gezegd heeft en wat nu het plan is. En evt escaleren naar de locatiemanager. Want ze zullen moeten zoeken naar de oorzaak. Waarom gebeurd dit, waarom gebeurt dit buiten het zicht, wat kan er groepsmatig anders.
Als zoiets tijdens spelen bij jou thuis gebeurd, dan zou ik het prima vinden dat je kind aanspreekt omdat je dan zelf ziet wat er gebeurd.
En ik snap je frustratie maar niet okay om een ander kind op de bso aan te spreken.