iMoeder Nee hoor. Het wordt voor de fixed signs wel transformatie maar niet het remmende. Want Capricorn is van rem er op en rustig aan. Maar aquarius is juist van vooruitgang en progressie. Dus zo simpel als ‘waar Pluto staat daar is er ellende’ is het niet.
Ah, die rem hoort dus bij Cap, dan snap ik het!
Het bizarre is dat afgelopen zomer Pluto ook even in Aquarius heeft gestaan, en dat was echt zó goed voor mijn relatie. Er zijn dingen gebeurt waar dus ook 17 jaar een rem op heeft gezeten. En dat stopte 3 dagen voordat Pluto weer terug ging naar Capricorn. Vanmorgen kwam het eerste teken alweer dat die rem weer langzaam losgelaten wordt. Minimaal, maar wél in lijn van afgelopen zomer.. gaat alvast op jacht naar een trouwjurk🫣
iMoeder Omdat ikzelf ook niet heel helemaal begrijp hoe ze bij zo’n huis aankomen en of daar dan aquarius of Pluto staat en hoe lang dan?
Ik gebruik de chart van The Patern, daar staat het bij.
iMoeder Maar goed ik vind het sowieso verwarrend vaak
Ik snap ook 90% nog niet hoor.. ik had voor de grap die van de kinderen gedaan, en het overlijden van de moeder van I had plaats moeten vinden vóór afgelopen woensdag. Dus ik ga pas over 240 jaar dood 🤣
Ik denk dat ik iets fout doe? 🤔🤔
Maar wat ik wél begrijp is echt bizar accuraat. Pluto en Saturnus staan beiden in mijn 4e huis. Verklaart wellicht enigzins mijn trauma's 🤣
Ik heb net zo veel planeten in mijn huizen die met geld te maken hebben als mijn banksaldo: 0 🙈
En schijnbaar krijg ik (minimaal) een dochter in dit leven. Bingo.
Maar wat mij echt even omver blies, is dat Pluto in Capricorn op mijn vertex heeft gezeten. (Oa Tweelingzielen, soulmates, karmische relaties)
Die rem daar is wel echt treffend. Vooral ook omdat die rem er dus al meerdere keren af is gegaan met Pluto in Aquarius.
Freaky details: Pluto is naar Capricorn verhuisd een paar weken nadat mijn vriend en ik uit elkaar zijn gegaan, en mijn vertex-graad is zijn zon en maan teken.
En hij zat in mijn 6e huis, dus dat verklaart ook de rest..