Honkeytonk dankjewel!
Toch6 dat was ook mijn eerste gedachte, totdat Google zei vanaf 45. Ik ben oud, maar nog niet zΓ³ oud πππ
[verwijderd] Geen ideale omstandigheid voor een zwangerschap; abort mission
Mijn baarmoeder heeft te veel CNN gekeken de afgelopen dagen? π€π
Ik heb een paar jaar terug een gesprek gehad met de huisarts, en zei gaf toen aan dat mijn cyclus normaal was, maar als het nou andersom zou zijn, dus meer/vaker bloeden, ik wel aan de bel moest trekken. Dat zit dus verankerd in mijn achterhoofd: meer bloed = dood.
Vorig jaar heb ik een keer overgeslagen (achteraf logische reden) en ik ben een maand in paniek geweest. Dat wilde ik nu voorkomen. Maar ja, om vandaag al te bellen, dokter, ik word misschien ongesteld maar ik weet het niet zeker??
Of straks breekt het wel door, en dan loop ik het hele weekend (ikea, open dag van het mbo) en mijn verjaardag in doodsangsten, daar had ik ook geen zin in.. πΆ
Dus bedankt voor de geruststelling!!
[verwijderd] Als ik menstruatieklachten heb halverwege mijn cyclus dan is het gelinkt aan eisprong
Het rare is dat ik dus dacht gisteren mijn eisprong te voelen, dus dan zou ik de gekleurde afscheiding nog niet eens zo gek vinden. Maar het ruikt alsof ik ongesteld ga worden, dat heb ik nooit eerder gehad tijdens een ovulatie.. πΆ