CrazyCatLady Ik heb geen links maar het is volgens mij altijd al wel een ding geweest (Diddy en Tupac, niet Beyoncé en Aaliyah 😛 )
East coast vs West coast met de bijbehorende gangs (The bloods (east) en the crib (west)) P.Diddy was de record label van de east coast met Notorious B.I.G en zo. En die lagen altijd in de klink met west coast Death Row records (wat is zijn naam ook alweer?)
Toen Biggie werd doodgeschoten en 6 maanden later Tupac, en die laatste zou dan een wraakactie zijn in gang gezet door record owner P.Diddy.
Het zijn geruchten en deze worden nog steeds aangehaald in verschillende raps over de de jaren, met vooral Eminem die zich niet kan inhouden xD
Bijv in zijn distrack naar MGK rapte hij “But, Kells, the day you put out a hit’s the day Diddy admits / That he put the hit out that got Pac killed." Op zijn laatste album (The Death of Slim Shady) ook weer natuurlijk in Fuel: “I’m like a R-A-P-E-R. Got so many S-As (huh) / Wait, he didn’t just spell the world ‘rapper’ and leave out a P, did he?”
En nu P Diddy is gearresteerd en zijn macht en invloed zichtbaar is. Denk ik dat voor veel mensen de geruchten wel eens waar zouden kunnen zijn.
Zelf heb ik geen idee, ik weet niet voldoende af van die wereld maar als P Diddy erachter zit dan zou het niemand verbazen, zeg maar.