Oke help, er zal hier vast wel iemand zijn die flink geïnvesteerd is in de P Diddy rabbithole die mij op weg kan helpen, want dit konijn is verdwaald, en niet op de goede manier 🧐
De basis ken ik. Dus wat er op standaard nieuwspagina's staat, de aanklachten, de feestjes en de baby-olie.
Maar mijn halve tijdlijn staat vol met "Diddy heeft Tupac vermoord, Beyoncé heeft Aaliyah vermoord", en dat klinkt als juicy shit waar ik best even een paar dagen in wil verdwalen om mezelf mee te vermaken 😋
Maar ik kan dus helemaal niks vinden wat de link maakt van Diddy's Feestjes naar onderbouwingen van deze moorden. Uiteindelijk, uit pure wanhoop heb ik tiktok maar weer geïnstalleerd, want daar zouden alle goede theorieën zich bevinden. Maar het enige wat ik vind is: Beyoncé heeft Aaliyah, Lisa en MJ vermoord want die zijn overleden op de 25e van de maand en haar verjaardag is ook op de 25e; Beyoncé is een Voodoo priesteres die Aaliyah heeft opgeofferd omdat ze een crush had op Jay-Z; en links die op zijn hoogst vergelijkbaar zijn met Aaliyah is vermoord in het zelfde jaar als dat ik ontmaagd ben, dus ik had het ook best kunnen doen??
En Tupac had een ongereleasd back-album cover van Diddy in een jurk 🤷♀️
Voor zover conspiracy theorieën gaan, ben ik echt totaal niet onder de indruk.
Dus waar kan ik de goede, juicy shit vinden? Waarom geloven zoveel mensen dat er een link is tussen Diddy's feestjes en de dood van Aaliyah en Tupac? Waar is die rabbithole waar iedereen in lijkt te vallen, want ik heb fomo en ik wil ook!!
Heeft er iemand linkjes voor me naar het juiste gat? 🐇😋
neem dit allemaal alsjeblieft wel met een korreltje zout. Ik zoek entertainment, geen oprechte overtuigingen