Trees Mamabeertje Toch6 Vulpen Softbasegaming Ik wist dat het wel iets verschilde, maar niet dat het verschil zo groot kon zijn. Nu heb ik echt geen zin om elke keer zo thermometer in mijn poeperd te stoppen en de kinderen willen dat al helemaal niet meer. Ik schrok nogal van de hoogte van de koorts rectaal gemeten (39.6). Ik vind dat echt bizar hoog voor enkel overbelasting/ overprikkeling. Vanochtend was het weer normaal, maar ik voel mij nu weer niet goed. Misschien toch gewoon griep en dat ik het verschil niet goed meer voel? Ik zat vorig week nog te beweren dat ik tegenwoordig immuun ben voor virussen itt vroeger, maar misschien heb ik het gewoon niet meer door als ik echt ‘virus’ of ‘bacterie’ ziek ben 😬.
Vulpen Trees Nee wij gebruiken ook meestal de voorhoofdthermometer. Als je weet wat je daar normaal ongeveer bij hebt heb je ook een indicatie. Wij scannen meestal even meerdere mensen ter vergelijking 🤣 Beterschap!
Marshmallow Trees ik doe het bij mezelf oraal. Dan hoeft er maar 0.3 bij worden geteld. Ik houd het nu weer bij elke dag omdat het voor mij een goede meter is om te weten wanneer ik weer ongesteld word. Aangezien het zo wisselvallig is de laatste tijd.
Trees Vulpen Wij scannen meestal even meerdere mensen ter vergelijking 🤣 Dat doen wij ook nog weleens. Ik temperatuurde pas 34 graden en heb de rest toen ook laten meten. Zij zaten rond de 32 graden. Of we waren allemaal in vampieren verandert of de thermometer was gewoon kapot. Ik heb op het laatste gegokt en een nieuwe aangeschaft.
Trees Marshmallow ik vind een oorthermometer wel fijn. Binnen 1 seconde weet je wat je temperatuur is. Nu ik weet dat het verschil zo groot is, kan ik daar rekening mee houden. Tot 38.3 zag ik als verhoging ipv echt koorts, maar dat klopt dus met de oorthermometer niet.
CrazyCatLady Ik ben aan het kijken voor een nieuwe tv, en twijfel een beetje. Wel of geen soundbar? Ik zit momenteel op: Pro: is fancy Con is duurder Tot zo ver mijn kennis. Hebben jullie iets zinvollers bij te dragen?
Snoeki CrazyCatLady Ik ben pro maar ik kan niet tegen schel akelig tv of computer geluid .ik heb gevoelige oren en ben een snob
CrazyCatLady Snoeki ik ben vooral niks gewend.. mijn huidige tv is niet eens smart, en we leven echt in de jaren 50 met knoppen want de afstandsbediening is al een jaar kapot 🤣 Wat dat betreft is alles beter dan we nu hebben, maar een bundel is wel veel goedkoper dan wanneer ik later een losse wil kopen.. 🤔
Snoeki CrazyCatLady Dat klinkt inderdaad wel heel oud🙈. Ik denk dat het het zeker waard is maar de vraag is kun je het geld missen. Daar zou denk ik mijn keuze vanaf hangen.
Honkeytonk CrazyCatLady dan zou ik het niet doen. Je gaat er al zoveel op vooruit , dat het niks meer.toevoegd.
Trees CrazyCatLady ik zou als je prikkelgevoelig bent, niet voor een soundbar kiezen. Ik zou echt knettergek worden als het geluid overal vandaan zou komen.
CrazyCatLady Snoeki financieel gezien zou het wel moeten kunnen, dus als ik er voor ga dan is nu wel de beste optie.. Honkeytonk dat is ook weer zo.. Jullie maken het niet makkelijker 😅
Vulpen Honkeytonk Ik zou het ook niet doen om die reden. Zonnebloem Mijn moeder had ooit zoiets gewonnen, maar ze was blij toen ie kapot ging 🤣
Zonnebloem @CrazyCatLady Wij hadden in ons vorige huis zo’n soundbar, dan moeten er 2 speakers aan weerszijde achter/naast je bank en de rest moet ook allemaal op speciale plekken zodat het geluid zo optimaal mogelijk is. Ik werd daar dus knettergek van hè. 😂
Hopsatee Zonnebloem ja hier ik sluit me aan! Wij hadden die ook eerst maar ik vond het heel storend allemaal. Nu gewoon een smart tv met gewoon geluid en dat is echt prachtig geluid gewoon. Heel tevreden met onze tv
CrazyCatLady Zonnebloem oh nee dat is ook niks voor mij inderdaad 🙈 Ik dacht das gewoon zo'n stok voor onder de tv.. ik heb ook geen zin in losse boxen door het hele huis. Maar ik zie nu dat het echt alle kanten op kan inderdaad, dan ga ik ook even wat beter onderzoeken wat er dan precies in die combideal zit..
Rietjesbeker CrazyCatLady wij hebben een soundbar zonder extra boxen door de kamer. Mijn man vind het geluid ermee echt beter, ik geloof het wel. Toen laatst de kabel stuk was we even gewoon via de tv luisterden hoorde ik maar weinig verschil. Mijn man vond het dan weer vreselijk, dus het zal ook van je gehoor afhangen.
Snoeki CrazyCatLady Dat hoeft dus niet hè. Ik heb die boxen erachter voor bij de bank helemaal niet aangesloten😂 Omdat ik daar ook knettergek van wordt.
CrazyCatLady Bedankt dames! Ik ben blij dat ik het jullie gevraagd heb, want jullie reacties zijn echt totaal niet wat ik had verwacht.. Ik ging er een beetje vanuit dat het tegenwoordig de standaard was om het wel te hebben en ik dacht ook eens een keer mee te gaan met mijn tijd 🤣 Maar als het eerder een irritatiefactor is dan een noodzaak dan geef ik dat geld liever uit aan iets anders..
Bloem CrazyCatLady Nee hoor. Helemaal niet de standaard. Ik ken 1 persoon die het heeft en vind het zelf vreselijk om aan te horen. Idd veel te druk.