Bedankt voor jullie reacties ❤️
Wel apart dat er meerdere mensen zijn met dergelijke verhalen over de implanon. De huisarts assistente deed namelijk heel verbaasd en wist echt niet wat ze aan moest met de situatie. Volgens haar kwam het nooit voor. Na overleg met de huisarts dus voorgesteld om langs te komen voor die testen.
Wel vervelend als het echt aan de implanon ligt, ik was er juist zo blij mee. Ik vond het ideaal dat die gewoon in je arm zit en voor 3 jaar goed zit. Weinig ongesteld, en niet invasief in je baarmoeder (puur voor mijn gevoel hoor, zo'n staafje in je arm voelt voor mij veel vertrouwder/makkelijker/minder schadelijk dan een onbekend object in mijn baarmoeder).
Hopelijk gaat het snel over, want als ik volgende week wéér ongesteld word, dan word ik echt gek ben ik bang haha.
Bedankt voor al jullie geruststellingen! En jullie hebben inderdaad ook gewoon gelijk over die soa test e.d., ik voelde me ietwat aangevallen door de toon waarop de assistente het bracht. Alsof ze er bij voorbaat al vanuit ging dat één van ons vreemdgaat, zeg maar.