iMoeder En een cv maken kan chat gpt heel goed
Trees Praktische tip: CV kun je eventueel maken via Europass (www.cv.nl). Dat zijn kant en klare templates vanuit de overheid/EU. Je voelt je gegevens in bij elke stap en de tool maakt je cv voor je en dan kan je zelf kiezen welke template je wilt
Oh ik weet wel hoe ik in theorie een cv moet maken hoor! Dat is het probleem niet 😅
Alleen.. werkgevers willen dat er meer op staat dan alleen je naam 🙈🙈
Als ik nu een cv moet maken, komt het er zo uit te zien:
Middelbare school niet afgemaakt.
Mbo4 opleiding niet afgemaakt.
Mbo4 opleiding niet afgemaakt.
Baan 1: de enige leuke baan die ik ooit gehad heb. Zou ik ooit terug willen? Misschien. Maar dat is voor nu te druk. Ook: ik was 16 mensen 🤦♀️
Baan 2 t/m 5: praten we niet over. Niemand hoeft te weten dat ik die ervaring heb, want er is no way in hell dat ik dat ooit nog ga doen.
Baan 6 tm 8: zie je mij nu nog tot 4:00 achter een bar staan? Skills: bier tappen. Trauma: geur van bier.
Baan 9, we zitten nu in 2007 ongeveer. Mijn eerste 'volwassen' baan. Hele nuttige vaardigheden geleerd, die allemaal niet meer bestaan omdat ze inmiddels volledig geautomatiseerd zijn. Ook was het een tijdelijk contract omdat ik iemand verving tijdens haar zwangerschapsverlof, dus ik heb er sowieso maar een paar maanden gewerkt.
Baan 10: ik kwam na 3 maanden thuis te zitten ivm zwangerschapklachten, en vervolgens ben ik na mijn verlof uit dienst gegaan (terug verhuisd naar Nederland)
Baan 11: burn out na 2 maanden.
Baan 12: 3 maanden, mijn eerste hyperventilatieaanval
Baan 13: 4 maanden, ik stond over te geven in de bosjes voor de deur omdat ik écht niet meer kon
Baan 14: in mijn 2e week mijn eerste paniekaanval gekregen.
Afgekeurd in 2014. Gat tot heden.
Overige vaardigheden:
Reiki cursus in 2007. Nooit iets mee gedaan.
5 reïntegratiecursussen zonder resultaat.
Mijn highscore van Tango op LinkedIn is 0:23
Ik heb hulp nodig om dit om te buigen.
Want zelfs met banen op een cv waar je niet in verder kan, kan je in ieder geval nog shit aantonen als "ik heb doorzettingsvermogen!" en zelfs dat kan ik niet eens.
Mijn cv is een totale ramp. Ik wil niks van dit alles erop hebben staan. Ik wil een blanco cv starten vanaf heden. Vrijwilligerswerk bij X. Daar beginnen. Maar de functie die ik wil, vraagt al om een cv.
Dus ik heb hulp nodig om mijn slagveld om te buigen naar "ze heeft in ieder geval een naam" ofzo 🙈