Ik heb (eindelijk) het verslag van H's adhd, en lezen wat mijn ex allemaal over mij te vertellen had is weer een avontuur hoor π
Ik zou meerdere blikjes red Bull hebben gedronken tijdens de zwangerschap (absoluut niet waar!) onderzocht zijn door jeugdzorg voor verwaarlozing (hij had die aangifte gedaan tegen mij, jeugdzorg heeft geconcludeerd dat er sprake was van een valse melding), ik heb hΓ©m mishandeld (haha), H mocht alleen aan een tuigje lopen (???????), H zou watervrees hebben omdat ze ooit bijna is verdronken (ze stapje met een voet in het water tijdens een schoolreisje en haar broek werd nat), ik zou extreme pleinvrees hebben waardoor de kinderen zwaar geΓ―soleerd opgevoed zijn en pas voor het eerst buiten kwamen toen ze naar school gingen (π€£). Daarnaast is er 4 keer terug gekomen dat hij het niet eens is dat de kinderen niet op een balsport zitten. Alsof ik ze kan dwingen om iets te doen waar ze geen interesse in hebben. En H is vooral verlegen omdat ze lijdt onder de aandacht die I nodig heeft omdat die non binair is. π§
En schijnbaar sleur ik ze voor ieder wissewasje naar de huisarts terwijl er niks aan de hand is. I heeft de huisarts nog niet eens ontmoet na de overstap 1,5 jaar geleden ππ€£
En tja, sorry dat H bleef flauwvallen, niet kon lopen en anticonceptie heeft.
Over H's klachten: dat ze niet geconcentreerd kan zijn tijdens het kijken van een film komt gewoon omdat ze films kijken met mij saai vind. Hij onderneemt tenminste activiteiten die ze wel leuk vind.
Dat ze moeite heeft met het lezen van lange teksten komt omdat ik te veel voorkauw, als ze zelf eens zou proberen te lezen kan ze het best.
Uitslag dossier: ze kan het oprecht niet. Told ya.
Verder heeft ze nergens last van π€·ββοΈ
Dus.... normaal gesproken zou ik pissig zijn en hem aanvallen. Maar ik ben gegroeid, en heel volwassen inmiddels π
Dus ik heb hem een bericht gestuurd met hoe ik begrijp dat het vervelend vind dat hij zo veel gemist heeft van hun leven. Wellicht had ik meer mijn best moeten doen om hem vaker foto's te sturen, omdat hij er door zijn persoonlijke omstandigheden helaas niet actief bij kon zijn.
En daarbij een hele lading foto's toegevoegd. Met context.
Dit was toen ze op de scouting zaten. Dit was toen ze muziekles volgden. H had tot 6 jaar oud een Efteling abonnement. Dit was op de camping in Drenthe.
Arme, arme ex, die zo'n vertekend beeld heeft van ons leven.
Asshole. Ik ben heel kinderachtig, ik weet het, maar het voelt zΓ³ lekker om zijn ongelijk te bewijzen terwijl ik poeslief doe tegen hem ππππ