Rosemary Sta je wel op een camping waar mensen met eigen spullen komen?
Dat wel, maar mijn ervaring van vroeger was dat je daar ook minder contact mee hebt. Het is toch een hele andere campingbeleving in een stacaravan en het contact gaat minder vanzelf.
Ik vond het zelf altijd wel relaxed om enkel mijn caravan met luifel neer te zetten. Kleding etc alles ligt al klaar in kastjes en je slaapt in je eigen bed, wat ik thuis al opmaak (wij hebben een bed van 2x2 meter in de caravan gebouwd met een goed matras 😁). Nu staat alles klaar, maar moet je nog van alles uitpakken op de plek van bestemming. Qua werk op de plek van bestemming zelf maakt het voor ons dus weinig uit, omdat wij geen ingewikkelde voortent enzo hebben.
Voordeel is nu wel dat we een vaatwasser hebben en een grote deels overdekte veranda. Vind ik ook wel erg relaxed. Dat de honden mee gaan, is ook leuk. Op de camping is een keienriviertje, waar we met ze kunnen zwemmen en als we weg gaan kunnen ze gewoon in de stacaravan blijven, omdat we airco hebben. Het wordt sowieso wel een fijne vakantie en wie weet ontmoeten we nog wel een leuke groep mensen om mee te eten/ borrelen etc. Ik probeer mijn mede-Bourgondiërs er altijd wel uit te pikken 🤣.