Ik praat hier niet vaak over mijn vriend, maar ik moet toch even kwijt dat ik zo enorm verliefd ben op hem 🥰
Eindelijk durf ik te zeggen dat we voorbij de shit zijn die steeds tussen ons in kwam te staan. Ik ben heel lang nog huiverig geweest uit angst voor een terugval, maar we zijn inmiddels al ruim een jaar stabiel en ik merk aan alles hoe hard we beiden gewerkt hebben om hier te komen, dus het vertrouwen begint nu wel te komen dat we het toch echt achter ons kunnen gaan laten en naar de toekomst kunnen gaan kijken. Heel voorzichtig zijn er zelfs al een paar stappen gezet, die de afgelopen jaren gewoon ondenkbaar waren.
Maar het is zo heerlijk, om gewoon weer samen te kunnen genieten, kletsen, lachen, seks, en te kunnen praten over de toekomst.. in plaats van continu alleen maar bezig te zijn met confronterende shit, wantrouwen en eindeloze discussies te voeren. Eindelijk lijkt het dat we er doorheen zijn, dat we oplossingen hebben, een andere manier van communiceren, en vertrouwen in elkaar. Het heeft even geduurd, en bloed, zweet en tranen gekost, maar het was het allemaal zó waard...
Hij is gewoon zo leuk 🥰