Honkeytonk dat deed ik ook altijd. Neem altijd een paar wasknijpers mee en daarmee kun je alles ophangen aan je backpack (of ergens in de kamer). Mijn zus en ik liepen dan rond met wapperende onderbroeken en sokken aan onze tas 🤣
Snoeki ik nam inderdaad wel altijd sneldrogende en lichtgewicht kleding mee. Ik zou zeker investeren in goede wandelbroeken (eventueel ook Vinted, want deze zijn duur). Ik weet niet of je veel gaat wandelen, maar een goede wandelbroek is water en vuilafstotend, schuurt niet en droogt snel. Zit echt wel heel fijn tijdens het wandelen.
Shirts, ondergoed, sokken etc nam ik ook altijd sneldrogend spul mee. Merinowol (dan de zomerversie, want anders wordt het erg warm) is ideaal. Hoef je helemaal niet te wassen, want dat reinigt zichzelf. En neem dus wasknijpers mee 😉. Veel hotels, B&B’s etc in het hotel hebben trouwens ook wel een wasservice als je het een keer echt fris wilt hebben. Ik deed dat meestal om de paar weken, want dan was het toch frisser dan handwas.
Marshmallow
Honkeytonk
Wassen jullie op een camping dan ook met de hand? Zijn er dan geen wasmachines of begrijp ik het verkeerd? Wij staan altijd wel op campings waar een wasmachine aanwezig is of met een wasservice of anders bij de supermarkt in die reusachtige snelle wasmachines van 20 minuten (in Frankrijk of Italië). Ik denk dat wij geluk hebben gehad tot nu, maar sinds wij met de kinderen kamperen is er altijd wel een wasmachine ergens aanwezig en hebben we het gelukkig nog nooit met de hand hoeven doen.