Trees Marshmallow en anders jezelf trakteren op een lekkere koffie met wat lekkers om de tijd te doden 😉
Rietjesbeker Ik vind mijn kinderen op dit moment gewoon echt niet leuk. En dan hebben we nog twee weken vakantie te gaan. Ik kijk er enorm tegenop.
Rietjesbeker Bloem ach, ze zijn gewoon nog heel druk en, in geval van dochter, vrij brutaal momenteel. Waarschijnlijk zijn ze nog moe van alle drukte van de laatste tijd. Hopelijk gaat het met wat meer rust met een dag of twee weer beter
Softbasegaming Of wij hebben gezegd tegen dochter Dat de nieuwe diffuser met olie helpt tegen de buikpijn? Misschien 🫣
Aurora Ik snapte tot gisteren nooit dat mijn ouders oud&nieuw wel eens zonder anderen vierden. Maar nu snap ik het eigenlijk wel 😅
Rietjesbeker Aurora dat doen wij eigenlijk elk jaar 🤫 we hebben de afgelopen twee maanden al zo veel mensen over de vloer gehad en zijn zo veel bij anderen geweest (veel verjaardagen, feestdagen, etc) dat we het die laatste dag van het jaar ook wel even heel lekker vinden gewoon alleen te zijn.
Mamabeertje Op de school van de kinderen is er een onderwijsassistent tijdelijk uitgevallen en nu ga ik haar de komende weken één dag in de week vervangen. Vorig schooljaar heb ik ook een paar keer ingevallen, maar nu ben ik toch weer een beetje bang dat ik het niet kan. Het is gewoon al zolang geleden dat ik echt actief was in het onderwijs. Straks zeggen ze 'die mamabeertje daar hebben we ook niks aan'.
Noordeling Mamabeertje Dan hadden ze je vast niet weer gevraagd toch? k Snap je twijfel hoor, maar valt vast mee.
Huggybird Mamabeertje geef jezelf even de tijd om er in te komen. Communiceer open met iedereen en stel vragen. En geniet vooral van de kinderen 🥰 Dan komt het best goed.
Trees Mamabeertje ik denk dat ze hartstikke blij met je gaan zijn. Niemand verwacht dat je direct alles weet en dat je even tijd nodig hebt om te wennen. Het feit dat je vorig jaar al een paar keer bent ingevallen en ze je nu weer vragen, zegt al genoeg. Als ze zouden denken daar hebben we niks aan, hadden ze je nu niet gevraagd. Jij kan dit echt wel 💪
Vulpen Mamabeertje Wat goed van jou. Logisch dat het spannend is maar dat mag ook. En je hebt nu een pak ervaring met je eigen kinderen erbij!
Pimpelmeesje Mamabeertje stom he dat soort gedachten, ik heb dat ook altijd.. Vandaag een workshop voor 6 collega's, ik was zoooo nerveus, allerlei doemscenario's in m'n hoofd.. maar het ging prima 🙂 zoals het (bijna) altijd gaat he..