Vinexkindje Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik zou andersom natuurlijk hetzelfde tegen jullie zeggen, maar toch voelt het vervelend als je er zelf last van hebt. Jullie berichtjes doen me goed!
Huggybird Vinexkindje helemaal niet gek hoor, ik heb het ook. Trampoline is zeker geen goed idee en soms bij niezen heb ik het ook. Heel irritant!
Toch6 N is pas half februari jarig maar nu al het kadootje van mijn oudera gekocht😄 door korting viel het nu wel in het budget. Alle meiden kregen een pop dus dat stond voor mij al wel vast. Deze is het geworden. Krijgt mijn bruine pop van 35 jaar geleden eindelijk een bruin zusje 😄
Vulpen Ik heb een mail gekregen dat jongste met kleren aan mag zwemmen en ben geneigd te doen alsof ik dit niet gelezen heb. Ze is nog maar een paar weken bezig voor C en ik vind dat altijd zo'n gedoe met die natte kleren 🫣
Vulpen Toch6 Sowieso bij elke zwemles bedoel je? Hier is dat niet, je start bij elk diploma weer met alleen zwemkleding.
Hopsatee Vulpen oh echt? Hier moesten ze bij B en C eerste x minuten altijd starten met kleding. Ook irritant inderdaad 🤣
Toch6 Vulpen oh gek. Bij ons is badje 3 elke eerste les van de maand, badje 4 elke les waarvan 1 les per maand volledig. En dan afzwemmen. (Korte broek, shirt, schoenrn) B (lange broek, lange mouwen shirt, schoenen) em C (zelfde als B + jas) ook elke les.
Sneeuwvlok Vulpen Hier aan het eind van A elke les eerst met kleding, lange broek en trui. In B en C ook elke les starten in kleding en vanaf C met jas erbij.
Mamabeertje Sneeuwvlok Hier bij het laatste badje van A ook elke les starten in kleding. Mijn dochter heeft bij een ander zwembad les gehad en heeft maar één les gehad met kleding en toen mocht ze afzwemmen. Vond ik zelf wel wat weinig.
Vulpen Oké, dan komen wij er zo te lezen nog goed vanaf haha. Hier is het een paar weken voor je gaat afzwemmen met kleren aan, maar de eerste maanden dus niet. Wat een gedoe joh, dan heb je dus echt zo een jaar lang dat je elke week met die natte zooi zit...
Toch6 Vulpen maar b en c zijn ze zo mee klaar toch? Althans, hier was het 4x 16 lessen voor b en 8 lesse voor c (per 8 lessen is het afzwemmen)
Zonnebloem Hier met C elke keer beginnen met alle kleding; regenlaarzen, lange spijkerbroek, lang shirt en regenjas.
Vulpen Toch6 Ja dat lees ik vaker maar oudste heeft er heeeeeel lang gedaan voor ze de hoekduik kon en ze had wat pech met wisselingen van zwemmeesters/-juffen dus die ervaring had ik tot nu toe niet. En jongste heeft een aantal lessen gemist doordat ze d'r sleutelbeen gebroken had, maar blijkbaar maakt dat niet uit. Ik heb het idee dat ze de helft van de dingen die ze moeten kunnen nog niet eens geoefend hebben.
iMoeder Mijn biecht van vandaag. Ik mis M nog steeds enorm en heb daardoor eigenlijk totaal geen zin in de feestdagen. Maar ik moet van mezelf wel wat zin maken, want anders is het voor mijn kinderen niet leuk.
Blue iMoeder ❤️ Heb je uitgebreide plannen voor de feestdagen of kan je ook op de bank ploffen met comfort food en een slechte film?