Ik ben geloof ik bot aan het worden 🤣 ik heb het echt heel druk. Werk is mega druk met ook veel avond dingen (leuke dingen hoor, we winnen allemaal awards) thuis is druk want nieuw huis dus al op Huizen spul jacht, verkopers waar we heen gaan om dingen over te nemen, kopers die dan langs komen met keuken of vloerenperspon, huishouden, vrijwilligerswerk, 3 kinderen, sinterklaas surprises kinderfeestjes voetbal. Nou je kent het wel ik heb amper tijd om te ademen dus mijn weekend houd ik buiten de voetbal en boodschappen vrij leeg. Dat moet want ik heb geleerd dat ik die ruimte dan nodig heb om of bij te werken qua dingen voor thuis of te chillen.
Nou ja ik lig net dus lekker half in pyjama op de bank, kinderen willen naar buiten. Ik denk nou dan ga ik ook even verdiepen in vakanties en een pax kast ontwerpen. Dus ik ben goed bezig, rustig bezig. Staat ineens de buurvrouw in m’n tuin met 3 kids. Dus mijn man zegt oh gezellig ik roep ze binnen voor koffie.
Ik ben dus met nn laptop in m’n bed gaan zitten en heb mijn man koffie laten drinken. Ik kan het gewoon even niet opbrengen om op het moment dat ik even rustig iets kan doen ik koffie moet gaan drinken half in m’n pyama en oppervlakkige kletspraatjes moet gaan voeren.