Zonnebloem 1986Lynn was jij niet de gene die met een ijzerinfuus -bij lange na- nog niet op een goed hb uit kwam? Het haaruitval vind ik zelf ook verschrikkelijk. Misschien moet jij ook weer eens bellen dan zitten we in gedachten samen.😜
Zonnebloem 1986Lynn Max 5, poeh! En dat na 6 keer zeg. Doordat je lichaam eraan went ‘vergeet’ je het ook. Of althans ik negeer het. 🤐
1986Lynn Zonnebloem Nou dat, ik zie al weken sterretjes, hoofdpijn en zo’n piep in mijn oren🙈 fijn! En mijn haar dus🥲🥲. Ik ga toch maar op mijn to do lijst zetten dat ik moet bellen.
Sevenof9 Pimpelmeesje dit is heel herkenbaar, dat had ik zelf ook. Ik besprak dat ook met de psycholoog en door hoe ik de vragen uitlegde was dat voor haar extra bevestiging van de ASS diagnose. HB dacht ze ook bij mij maar daar heb ik geen officieel onderzoek voor gehad.
Trees Zonnebloem ik hoop dan dat een ander infuus wel gaat werken. Dit lijkt mij ook geen doen. Wanneer krijg je het? Gaat er wel iemand met je mee voor het geval je er weer niet goed op reageert?
Nescio Zonnebloem ik hoop dat je goed op het ijzerinfuus gaat reageren... je zo slecht voelen is ook geen doen. Wat vervelend ook dat je er al zo lang mee rondloopt en dat er geen echte oorzaak te vinden is. Zo'n infuus werkt wel als een tierelier, als je er niet slecht op reageert natuurlijk. Veel sterkte ❤️
Manque Ik heb zojuist extra plakken kaas over mijn NY Pizza heen laten smelten in de oven omdat ik het te karig vond.
Zonnebloem Gisteren is er iets tegen mijn kinderen gezegd en ik weet niet of ik het die gene ooit nog kan vergeven.
Bloem Zonnebloem oh nee. Dan moet het heel erg zijn als je het hier niet wil zeggen. Als je je ei kwijt wil dan pb me gerust.
Zonnebloem Manque hier zo open op het forum wil ik dat niet zeggen. Huggybird ja ik vind het verschrikkelijk.😢
Huggybird Zonnebloem als je het kwijt wil mag je een pb sturen. Heb je ook tegen die gene gezegd hoe jij je hierbij voelt?
Vulpen De cv wordt zo gecontroleerd en ik ben er niet aan toegekomen om alle was op te ruimen dus nu heb ik er maar een laken overheen gegooid 😶
Mamabeertje Vulpen Joh, je wilt niet weten wat voor troep wij bij de cv hebben staan. Die mensen zijn echt wel wat gewend.
Femkes Vulpen zolang de bh's niet vol in het zicht hangen doe ik niet moeilijk. Iedereen heeft spijkerbroeken die moeten drogen, dat mogen ze best zien.
Marshmallow Vulpen zo heb ik donderdag de grootste troep in plastic tassen gestopt omdat de loodgieter langs kwam. De tassen staan er nog steeds 🙈😅
Vulpen Mamabeertje Ja dat denk ik ook wel hoor. Aan de troep opruimen ben ik al helemáál niet toegekomen 😉 Ik heb de wasrekken naar de zolderkamer versleept en die deur dichtgedaan. Dat moet maar even voldoen...