Bloem Trees Echt… hier gewoon nog onder een dun laken geslapen. Het ging ook aardig te keer buiten vannacht. Vandaag wordt het overdag nog 26 graden. Maar wel bewolkt dus het voelt vast anders aan.
Trees Mamabeertje Bloem Echt jullie zijn gek (waarschijnlijk ben ik gek 😂). Ik lag vannacht in een sportlegging, wollen sokken, T-shirt en trui. Ik bleef maar rillen van de kou.
Trees Toch6 jij begrijpt het! Ik slaap nooit onder een laken. Al vallen de mussen dood van de hitte van het dak, dan nog een dekbed. Ik moet iets zwaars over mij heen hebben.
Vulpen Lumihiutale Ik ook hoor. Volgens mij nog per ongeluk het winterdeel in plaats van het zomerdeel ook 😅 Maar ik heb het wel eigenlijk altijd warm 's nachts. Het slaapt alleen wel lekkerder met iets over je heen...
Vulpen Softbasegaming Dat vind ik dan weer best maf. Los van de ecologische voetstap kost zo'n airco toch ook gewoon stroom (en dus geld)... Voordeel is dat je zo wel makkelijk je ecologische voetstap kan verbeteren 😉
Hopsatee [verwijderd] Oh ja hier precies hetzelfde en toch heb ik dit bij L ook al eens gedaan. Sommige dingen gaan soms niet anders helaas.
Rietjesbeker Ik kwam vandaag een oud klasgenootje op straat tegen, herkende haar wel en zei 'Hallo!', maar zij wist zelfs mijn naam nog! En dat ben ik vice versa dus echt vergeten... 🙈
Rosemary Van de week vond ik de koelkast zo koud staan dus zette ik hem op een lagere stand. Maar het hielp niet echt. Kwam ik er vandaag achter dat ik hem niet op stand 2 had gezet ipv 4, maar 2 gráden ipv 4 😂
Sevenof9 Ik ben begonnen met de barbiefilm kijken en heb het 1 uur en 8 minuten volgehouden en ik vind er echt helemaal niks aan. Ik heb 2x een beetje geglimlacht en dat was het😅 had dit echt niet verwacht aangezien zoveel mensen helemaal lyrisch over die film zijn. Maar ik weet niet of ik hem nog wel af ga kijken...
Puzzelstukje Sevenof9 Oh wij gingen m ook kijken met de meiden. Nou, vonden m echt heel erg vreselijk! Hoe moet dat leuk zijn? Uiteindelijk heeft alleen de oudste verder gekeken. Maar meer omdat ze op school dan kan meepraten.
Sevenof9 Puzzelstukje Ja ik snap het ook niet. Wij waren met z'n drieën en niemand van ons vond het leuk.
iMoeder Sevenof9 Ik vond em ook niet echt boeiend. Niks wat er ‘uitgelegd’ werd was nieuw voor me. Enige wat ik kon bewonderen was dat ze er bepaald geen doekjes om winden. En het is ook eigenlijk niet als comedie bedoeld denk ik.
Sevenof9 iMoeder dat ze er geen doekjes om winden vond ik denk ik juist ook een beetje saai eraan. Het is niet echt zoeken naar een diepere boodschap ofzo. Prima als het verder leuk is, maar als het dan staat aangegeven als comedy en het is ook niet grappig dan haak ik af :p