Honkeytonk Mijn neefje kreeg in nl ook al na 3 dagen smeren ab kuur omdat het ineens enorm meer werd.
Dan is het misschien nog wel logisch als smeren niet helpt? Dochter heeft ook weleens ab gehad voor krentenbaard, omdat ze het heel heftig had en hele grote pijnlijke open plekken. Daar was toen op vakantie helemaal geen sprake van. Ze had een paar kleine plekjes.
In Italiรซ had ik het idee dat ze ab uitdeelden als snoepjes. Ik had die vakantie een dubbele oorontsteking en ik kreeg ook direct ab kuur. Ik heb echt moeten zeuren of ik ook gewoon ab oordruppels mocht en toen werd ik verplicht om beiden te kopen ๐. Alleen druppels mocht niet, ondanks dat ik uitlegde dat ik altijd voldoende had aan ab druppels. Ik heb het gewoon niet geslikt.
Ik vind huisartsen in het buitenland eigenlijk altijd gedoe. Tot nu toe is mijn ervaring dat artsen die zogenaamd Engels kunnen, vrij belabberd Engels kunnen. Het is een hoop geregel en het kost je gewoon een halve vakantiedag.
Als je uitlegt dat je op vakantie gaat, is mijn ervaring dat de huisarts vrij relaxed is. Dochter kreeg dit jaar preventief ab mee van de hap voor het geval haar keelontsteking erger werd en toch bacterieel bleek te zijn. Ik krijg tegenwoordig ab oordruppels preventief mee, omdat ik een gewoonte heb om oorontsteking op vakantie te krijgen door het zwemmen etc.