Laat mijn man nou net ook zijn boa hebben ivm zijn werk bij justitie, dus die is er al achteraan aan het bellen en weet precies hoe en wat. Hij word teruggebeld want de boa’s waren niet bereikbaar. Zo typisch weer.
Ik ben er flink pissig over en mijn man ook, mijn kinderen hebben echt niks gedaan behalve het willen voorkomen van en dat hebben ze beide op een andere manier aangepakt. De één riep dat ze het niet moesten doen en is naar huis gekomen, de ander probeerde het met karton te doven wat dus de eerste keer lukte, hij is vervolgens weg gefietst en daarna terug gekomen en zag dat ze het nogmaals deden en probeerde het weer met karton te doven, wat dus niet meer lukte. Ze hebben echt niks verkeerd gedaan.
Wat betreft het jongetje wat er zo stoer over deed, ik wist niet eens dat hij bij hen op school zat of überhaupt van zijn bestaan afwist tot dus gister aan het einde van de middag. Gek genoeg had ik er al geen goed gevoel bij en heb ik dus van te voren zijn naam gevraagd en gevraagd waar hij woonde. 🫣
Afijn, dat is dus precies wat ik niet wil Trees. Ze hebben namelijk niks misdaan. Als ze wel wat hadden gedaan (heb ik ook gezegd tegen de boa) mogen ze daar prima voor gestraft worden middels een notitie of whatsover. Ik ben namelijk geen ouder die haar kinderen ten kosten van anderen gaat beschermen. Dit weten mijn kinderen ook.
Nou ja, dit gaat principieel nog een staartje krijgen. Mijn man kent natuurlijk alle procedures uit zijn hoofd dat merkte de mevrouw aan de telefoon ook al. 🤪 Dus ik ga er een beetje vanuit dat het rechtgetrokken gaat worden.