Marshmallow Het is best lekker om ook eens op 60% te functioneren 😉
Lijkt mij echt vreselijk 😬. Ik zou mij daar echt niet prettig bij voelen en het zou zelfs het plezier van mijn werk wegnemen. Ik vind 60% echt een no go in mijn vakgebied. Ik heb dus ook echt weinig respect voor collega’s die maar wat aan kloten met hun cliënten. Ik verwacht zelf ook van medische professionals dat ze op minimaal 80% functioneren als het om mijn gezondheid gaat, dus ik vind dat cliënten dat ook van mij mogen verwachten. Ik heb zolang ik mij kan herinneren qua werk eigenlijk altijd mijn zaken op orde. Ik vind dat mijn cliënten goede zorg verdienen en niet dat ik er halfbakken bij zit zonder goed te luisteren en mijn werk laat verslonzen.
Hopsatee Vind ik wel lastig hoor want ik snap nooit zo goed hoe ik iets half moet doen, dat kan mijn brein niet aan.
Dat kan ik ook niet. Dan moet ik expres fouten gaan maken of bewust mijn afspraken niet na komen. Of besluiten niet te luisteren naar mijn cliënt als hij net zijn ziel en zaligheid blootgeeft. Echt hoe doe je dat? En waarom zou je dat willen? Ik denk niet dat ik daar heel relaxed van word 🙃.
Hopsatee Ik zei nu zoiets als: zullen we ook nog een bos bloemen erbij doen voor de leerkrachten (of wat anders) en dan krijg ik terug leuk idee maar ik weet niet of dit de bedoeling is
Haha echt vreselijk. Sommige mensen maken het zichzelf ook wel heel ingewikkeld. Het lijkt mij vooral heel vermoeiend als je hier al onzeker van wordt (zo klinkt het mij als je al twijfelt over het geven van een bos bloemen).