Ik moet echt even klagen 😂 Ik zit dus in de afscheidscadeautje commissie groep 8. Idee is dat je een cadeau koopt van groep 8 voor de school. Ten eerste moest ik het initiatief nemen om überhaupt die groep te starten. Maar ik dacht: wordt wel tijd. Dus ik start die groep en zeg zoiets van nou zoals we hebben kunnen lezen bij de taak waarvoor ingeschreven doen wij het cadeau hebben er mensen al ideeen. Krijg ik eerst terug joh lastig lastig ik weet niet. Dus ik gooi wat ideeën op. Ja moeten we over vergaderen. Ok. Prima doen we dat. Stilte. Ik oké: wanneer willen we dan vergaderen. Ja goede vraag, wie gaat dat regelen. Stilte. Ik nou zullen we die die of die datum doen bij mij. Goed. Vergadering. Wat zullen we kopen. Glazig kijkende vrouwen, krekels, stilte, ja lastig is de vraag of en de vraag of dit. Ik: oké moeten we dat uitzoeken. Wie pakt dit op. Stilte. Ja moeilijk. Ik: nou ik zoek dit wel uit. Uitgezocht. 3 opties, leerkracht voorgelegd. Ik zeg: voor welke gaan we? Ja ik weet niet (x3) ik (ondertussen steeds meer gefrustreerd want jemig mensen het is een cadeau dat kunnen we toch zo ff fiksen) oké nou ik stel dan voor deze want past in budget. Wie gaat het kopen? Ja lastig, moeten we dat voorschieten (dat antwoed wist ik toevallig, ja want de feestcommissie van het feest heeft het geld ingezameld) ik: wil iemand van jullie even contact leggen of we dan het best voorschieten en tikkie sturen. Lastig, ik ken die man niet ik: oké ik ook niet maar ik stuur wel een app. Geregeld.
Oké wie gaat bestellen. Ja lastig, ik denk jij? Oh my lord ik bestel het wel.
Het eindpunt is dus dat ik tot nu toe (want hierna kwam nog meer) alles geregeld heb omdat elke keer iedereen alleen maar als glazig kijkende krekels naar elkaar zit te kijken. En ik kan daar zo niet tegen. Ik ben echt van hoppa niet lullen maar poetsen chop chop regelen, beweging creëren. . Ik heb dit dus ook vaak op m’n werk. En de optie is om de krekels te laten zijn en zelf dan m’n mond te houden en niet in het gat te springen en dat doe ik op mn werk ook wel met regelmaat maar dat kost me al alle moeite omdat ik de traagheid niet trek. En dan nu ook bij zoiets. Dit kost me zoveel meer energie dat ik liever in mijn eentje in de commissie had gezeten 😅