CrazyCatLady ik ben 2,5 uur bezig geweest met de perfecte, semi-juridische reactie op te stellen na de afscheepmail van Praxis.
Ik vind het best als ik dat kreng moet retourneren, maar ik vertik het gewoon om die kosten naar China te betalen als zij hebben nagelaten om dat vooraf op de site te vermelden.
Ik ben dus zo iemand die in zo'n situatie gewoon gelijk wil halen, en tot in de puntjes uit gaat zoeken wat mijn rechten zijn. Ik heb al eerder gewonnen van een dropshipper, dit is gewoon een extra uitdaging om in te gaan tegen een bedrijf met ongetwijfeld een juridische afdeling. Ik wil mijn retourkosten vergoed hebben, bring it bitches!
Dus: ik heb iedere letter gelezen van de algemene voorwaarden, de thuiswinkel waarborg site, de consumentenbond en het juridisch loket.
En ik had ze!! Ik had het bewijs gevonden dat Praxis nalatig is geweest en ik volledig in mijn recht stond!!
Dus voordat ik op verzenden klik en mijn perfecte mail waar ik zรณ trots op was stuur, nog even een laatste dubbelcheck dat ik echt, รฉcht 100% gelijk had.
En wat staat er op de site van Praxis?
bij externe partners kunt u gratis retourneren, zij zorgen voor een retourlabel.
Echt. FML. Ik bedoel, yaay, ik heb geen extra kosten, maar het ging inmiddels al lang niet meer om die kosten. Ik wou gewoon mijn gelijk halen ๐ญ
Mijn prachtige mailtje, nu vereeuwigd als concept. Ik ben verdrietig.