Sevenof9 Laatst aten we een broodje hamburger en dan gaat mijn vriend dus zelf burgers en frietjes maken, hij maakt ook hummus en pesto enzo.
Dat maken wij inderdaad ook meestal allemaal zelf en als je die smaak eenmaal geproefd hebt, wil je niet meer terug. Ik heb het ook met mijn eigen gekweekte groentes. Deze vind ik vaak veel lekkerder. Veel van wat in de supermarkt ligt wordt (na)gerijpt in vrachtwagens en koelingen en dat proef je. Bijv een tomaat of aardbei die gerijpt is in de zon, heeft gewoon veel meer smaak.
Sevenof9 Ik vind het eerder gek dat bewerkt eten van slechte kwaliteit zo normaal is.
Daar heb je zeker ook een punt. Ik vind het oprecht ook belangrijk om goed voor mijzelf te zorgen met goede voeding. Het is dus niet enkel voor de smaak. Het komt soms wel wat snobistisch over, omdat het vaak wel de duurdere producten zijn/ duurdere manier van koken.
Overigens vind ik veel junkfood ook gewoon lekker, maar bewust niet te vaak. Ik kan ook echt wel genieten van een patatje hoor!