Sevenof9 je hebt er niks aan gemist 😜
Hopsatee ik vind gebakken aardappelen dus ook niet lekker 😬. Groentes zonder dat het ergens doorheen zit eigenlijk ook niet. Zelfde geldt voor hamburgers en vegavlees. Vlees vind ik meestal niet lekker (sowieso geen vlees uit de supermarkt wat volgespoten is met water en waarbij dieren crap zijn behandeld). Vegetarisch vlees vind ik ook al niks. Vaak te zout en te bewerkt. Zelfgemaakte hamburgers vind ik wel lekker, maar dat moet dan wel weer van een koe komen met een mooi leven, die hier in de buurt vrij door het bos lopen en niet volgespoten worden met antibiotica. Had ik al genoemd dat ik echt een snob ben qua voeding? Anders is dat nu denk ik wel duidelijk 🫣.
Als het aan mij lag eten we dagelijks zelfgemaakte indiaanse currys, Thais, gyozas, lekkere hapjes, sushi, gekke stoofpotjes, allerlei soorten pasta’s, Mexicaans etc., maar vooral afwisselend en niet te standaard en gemaakt met echt goede ingrediënten en geen kant en klare meuk.
Ik kan er dus echt van genieten als eten je verrast en dat elke hap een feestje is. Ik vind sterrenrestaurants dus echt geweldig, maar helaas nogal duur. Ik zit dan echt bij elke hap te kirren van genot. Ik beleef het als 1 groot gastronomisch orgasme en zo zit ik er dan volgens mij ook bij met mijn ‘aah, ooh wat zalig, hemels, dit is briljant’ enz. Ik moet mijzelf echt inhouden om het niet compleet akward te maken, maar ik vind dat echt elke seconde genieten. Beter dan seks 🤐